نسخه آخر و کامل Survivalist: invasion برای موبایل

دسته بندی:

Survivalist: invasion v0.0.465 Mod – بازی نقش آفرینی جذاب “بازمانده: تهاجم زامبی ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا بی نهایت تشنگی و زندگی نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای بدون مشکل

Survivalist: invasion – بازمانده: تهاجم زامبی ها بازی جذاب و خوش ساخت استودیوی TeslaGames Global کشور قبرس در سبک بقاء از دسته بازی های نقش آفرینی است با الگوبرداری از بازی های موفق در این زمینه مثل Last Day on Earth , Dark Days , Dawn of Zombies و State of Survival ساخته و پرداخته شده است. این بازی به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است. اپلیکیشن برتر به محض آماده سازی این بازی پس از انتشار در گوگل پلی آن را تهیه و برای دانلود آماده کرده است. این بازی اگرچه ماهیت خاصی نداشته و داستان و ویژگی های آن به تقلید از عناوین دیگر نگارش شده، اما با این حال خط داستانی خوبی برای این بازی در نظر گرفته شده است. شما در نقش یک سرباز کهنه کار هستید که با هواپیما در حال سفر به یک کشور خاص است. اما این هواپیما توسط یک هواپیماربا ربوده می شود و درگیری های ایجاد شده در کابین خلبان باعث از کار افتادن یکی از موتورهای هواپیما شده و در نتیجه این هواپیما در وسط اقیانوس سقوط می کند و به یک جزیره ناشناس در قلب اقیانوس فرود می آید. شخصیت اصلی بازی بعد از به هوش آمدن متوجه می شود که تقریباً اکثر مسافران جان خود را از دست داده اند. اما چیز خطرناک تر و ترسناک تری در انتظار شماست! این جزیره پر از زامبی است! زامبی ها بعد از شنیدن صدای انفجار به سمت هواپیما آمده و به مسافرین حمله کرده و آن ها را نابود کردند. فقط تعداد کمی از آن ها از جمله شما باقی مانده اید. حالا شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی خط داستانی آن را دنبال کنید و تلاش کنید تا متوجه ماجراهای این جزیره شوید.

در بازی Survivalist: invasion شما متوجه می شوید که سازمانی تروریستی با ساخت و آزمایش ویروس هایی خاص در این جزیره اهداف پلیدی را دنبال می کند. اما این آزمایشات از کنترل خارج شده و در حال شیوع می باشد. این شما هستید که می توانید تقدیر بشریت را رقم بزنید. شما در این جزیره گیر افتاده اید اما کارهای زیادی هستند که باید انجام دهید. درست مثل همه بازی های سبک بقاء شما باید برای پیدا کردن منابع به جستجو بپردازید و هرچیزی که پیدا کردید را جمع آوری کنید. سپس باید سلاح پیدا کنید تا با کمک آن در مقابل زامبی ها از خودتان دفاع کنید. همچنین می توانید با استفاده از آیتم های خاص، سلاح های خود را نیز ارتقاء دهید. در بازی Survivalist: invasion همچنین می توانید اقدام به ساخت یک پناهگاه کرده و آن را توسعه دهید و با کشیدن دیوار دور و اطراف آن، یک مکان امن برای خودتان بسازید. در کل باید گفت که در این بازی آیتم های زیادی برای کارهای مختلفی وجود دارد. از نظر گرافیکی بازی در سطح قابل قبولی می باشد. طراحی های بازی سه بعدی هستند و مثل همه بازی های نقش آفرینی، نمای بازی در حالت سوم شخص و از بالا می باشد تا دید خوبی نسبت به محیط داشته باشید. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و مهیج در سبک RPG هستید و از علاقه مندان به بازی های سبک بقاء نیز می باشید، Survivalist: invasion پیشنهاد مناسبی برای شماست. در صورت تمایل می توانید بعد از مشاهده تصاویر اسکرین شات بازی، نسخه معمولی یا مود شده آن را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.teslagamesglobal.survivalist را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.0.465

    • 1. A Table for setting modifiers on your firearms is added.
    • 2. Decorate your home with new functional furniture.
    • 3. You can now weave carpets yourself with the Carpet weaving machine.
    • 4.The storyline is supplemented by new exciting quests and tasks!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران