آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی My Mansion

دسته بندی:

My Mansion v1.27.5052 Mod – بازی تفننی سرگرم کننده عمارت من اندروید نسخه اصلی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

My Mansion – match 3 & design home عمارت من: طراحی خانه با جورچین عنوان یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی DailyFun برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. My Mansion – match 3 & design home اولین بازی استودیو بازی سازی DailyFun است و این استودیو بازی سازی توانسته در ارائه اولین بازی خود عملکرد خوبی داشته باشد و با یک گیم پلی ساده، تجربه ای یونیک و شگفت انگیز را برای گیمر ها عرضه کند. همانطور که از نامش پیداست، My Mansion – match 3 & design home در گیم پلی خودش از المان های جورچین و یا همان Match 3 استفاده می کند. بازی های جورچین یکی از ساده ترین مکانیزم ها را برای گیم پلی خودشان دارند و به همین دلیل هم تمام رده های سنی عاشق این سبک بازی ها هستند. در این بازی ها شما کافی است چند آیتم یکسان و یا یکرنگ را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید آنها را حذف کنید و صفحه جورچین را کلیر کنید. هر چقدر هم که بتوانید تعداد بیشتری از این آیتم ها را حذف کنید قادر خواهید بود امتیاز بیشتری دریافت کنید. علاوه بر این در خلال بازی می توانید به نیرو های ویژه کمکی و بونس ها هم دسترسی داشته باشید که کمک تان می کنند راحت تر آیتم ها را حذف کنید و در بازی پیشروی کنید.

اما ماجرای بازی Mansion – match 3 & design home در مورد کاراکتر اصلی بازی یعنی “جین” است. “جین” از همان دوران کودکی اش رؤیای بردن جایزه “Design Gold Award” را در سر خود می پرورانده است. حالا بعد از اینکه او عمارت عمه اش را به ارث برده است بالاخره می تواند رؤیای خودش را به حقیقت تبدیل کند. حال شما وظیفه دارید به “جین” کمک کنید تا با حل کردن جورچین ها عمارت عمه اش را بازسازی کند و آن را به یک ویلای نو و کاملاً جدید تبدیل کند. برای اینکار باید خلاقیت و استعداد خودتان را در بالاترین سطح به نمایش بگذارید و مطابق با درخواست هایی که از شما می شود عمارت را بازسازی کنید. با تشکر از طراحی مراحل فوق العاده این بازی، شما می توانید آشپزخانه، حمام و دستشویی، حیاط، باغچه و … را تزئین کنید و همه چیز را شخصی سازی کنید. برخی از ویژگی های این بازی شامل جورچین های جالب و چالش برانگیز، پاور آپ ها و بونس ها، پاداش های روزانه، ملاقات با کاراکتر ها و تعامل با آنها، داستان های زیبا، ظاهر گرافیکی عالی و انیمیشن ها و افکت های خارق العاده، صداگذاری های بی نظیر، کنترل های آسان، و بسیاری موارد دیگر می باشد. My Mansion – match 3 & design home توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و گیم پلی رضایتبخش و جذاب و سرگرم کننده ای را به ارمغان بیاورد. از این رو، تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را به همراه فایل دیتا از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.27.5052

    • Add Sketching Time
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران