دانلود آخرین نسخه T.D.Z. 3 DW

دسته بندی:

T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest v1.08 – بازی اکشن و دلهره آور “منطقه مرگ 3” برای اندروید نسخه بدون تبلیغات، کامل و بدون خطای لایسنس بازی تقدیم شما تست شده با اجرای آفلاین

T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest – راه تاریک منطقه مرگ 3: مأموریت ویژه یک بازی زیبا و مهیج در سبک ماجرایی از دسته عناوین اکشن است که با مضمون بازی های ترسناک ساخته و به صورت انحصاری برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. سازنده و منتشرکننده این بازی استودیوی روسی Team GZ است. این بازی در حقیقت دنباله ای از دو قسمت قبلی و سومین بازی از مجموعه The Dead Zone است که سال های گذشته آن را نیز در اپلیکیشن برتر خدمتتان معرفی و منتشر کرده بودیم و حالا نیز به محض انتشار قسمت سوم، باری دیگر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و انتشار آن کرده ایم. پس اگر از بازی های اکشن، ماجرایی و ترسناک لذت می برید با اپلیکیشن برتر در معرفی یک بازی دیگر در این سبک همراه باشید. بازی T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest یک بازی اقتباسی است که از سوی سری عناوین معروف STALKER و سری بازی های Metro الگوبرداری شده است چرا که ماهیت، تم و مضمون کلی این بازی و حتی بخش هایی از نام گذاری آن درست مثل بازی STALKER است. باید اینطور بگوئیم که اگر قبلاً تجربه این بازی ها را داشته باشید، با اولین برخورد در بازی T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest می توانید شباهت و الگوبرداری های زیاد آن را متوجه شوید. با این حال نمی توان این بازی را یک کپی برداری کامل دانست چرا که خط داستانی، ماجراجویی ها و سبک و سیاق گیم پلی تفاوت های متعددی دارد که باعث شده این بازی به نوبه خود یک عنوان انحصاری باشد.

در بازی T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest اگرچه به طور دقیق به ماهیت اصلی داستان اشاره مستقیم نشده، اما با توجه به جزئیاتی که داخل بازی متوجه می شوید و همچنین اطلاعات کلی که ارائه شده می توان خط داستانی بازی را متوجه شد. داستان بازی در نقطه ای دورافتاده در خاک روسیه رخ می دهد. جایی که یک پایگاه بزرگ اما مخفیانه برای آزمایش های خاص ایجاد شده است. به نظر می رسد فرآیند آزمایش ها با مشکل مواجه شده و یک فاجعه در این منطقه رخ می دهد که باعث می شود هر موجود زنده ای که در اطراف آن بوده به خاطر تشعشعات خطرناک به موجوداتی جهش یافته تبدیل شوند. شما در نقش یک مأمور ویژه هستید که به این منطقه اعزام شده اید تا متوجه شوید اوضاع از چه قرار است. اما از جایی که هیچ اطلاع خاصی از حادثه رخ داده ندارید، نمی دانید که به کجا می روید. شما از اینکه پا به یک جهنم واقعی گذاشته اید خبری ندارید و زمانی متوجه این مسئله می شوید که دیر شده است! حالا شما باید با همکاری اندک سربازها و نیروهای باقی مانده که در نقاط مختلف کمپ های کوچک راه انداخته اند، سعی کنید به داخل این آزمایشگاه بروید و منشأ این اتفاق هولناک را پیدا کرده و آن را متوقف کنید. آیا می توانید در این مأموریت خطرناک موفق عمل کنید و به قهرمان داستان T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest تبدیل شوید؟ سبک بازی به صورت اول شخص است و شما در یک بازی تقریباً Open World می توانید به اطراف حرکت کنید. سبک اصلی گیم پلی اکشن است و این یعنی شما می توانید با کمک سلاح های مختلف در مقابل دشمنان از خود دفاع کنید. دشمنان شما انسان هایی جهش یافته هستند که مثل زامبی ها خون خوار و وحشی شده اند و تنها راه متوقف کردنشان نابود کردنشان است! پس خودتان را برای یک مأموریت سخت و چالش برانگیز آماده کنید. بازی در بخش های مختلفی از این منطقه متروکه و ترسناک دنبال می شود و شما در طول بازی به مکان هایی کاملاً متروکه و تاریک خواهید رفت. بنابراین اگر با بازی های ترسناک و جامپ اسکر رابطه خوبی ندارید شاید بهتر باشد به سراغ بازی های دیگر بروید. برای آشنایی بیشتر با T.D.Z. 3 Dark Way – Stalkquest می توانید ابتدا ویدئوی تریلر آن را مشاهده کنید و سپس در صورتی که خواستید، آخرین نسخه آن را از بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.08

    • - Completely redesigned controls. Running, squat, improved physics, sound of footsteps. No getting stuck.
    • - Added a PDA with quests and notifications about new tasks.
    • - Minor bugs fixed
    • -Spanish language
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران