دانلود نسخه جدید و آخر Plant Care Reminder

دسته بندی:

Plant Care Reminder – Plant Watering v11.5 – اپلیکیشن دستیار هوشمند مراقبت از گیاهان اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار

Plant Care Reminder – Plant Watering عنوان یک اپلیکیشن دستیار هوشمند مراقبت از گیاهان می باشد که توسط Aleksei Turbin توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. گل ها و گیاهان نه تنها نقش مهمی را در زندگی ما انسان ها ایفا می کنند؛ بلکه ما نیز علاقه بسیار زیادی به نگه داری از آن ها داریم. با این وجود یکی از مشکلاتی که ما انسان ها گاها با آن رو به رو می شویم؛ عدم رشد کافی گل ها و یا پژمرده شدن شان پس از مدتی کوتاه است. یکی از نکاتی که علاقه مندان به گل ها و گیاهان باید به آن توجه داشته باشند شرایط نگه داری گل ها می باشد. هر گل و یا گیاهی دارای یک شرایط خاص برای نگه داری است؛ و علاوه بر این درست در زمان تعیین شده باید بتوان آن را آبیاری نمود. اگر چه شما دارای برنامه منظمی برای آبیاری و نگه داری از گیاهان خود باشید اما ممکن است در برخی از مواقع فعالیت های مورد نیاز در این زمینه را فراموش کنید. همین موضوع بهانه ای شده است که در این پست تصمیم به معرفی یک استارت اپ فوق العاده بگیریم. استارت اپی که در مراقبت از گیاهان می تواند کمک بسیاری به شما عزیزان بکند.

Plant Care Reminder – Plant Watering یک دستیار مجازی برای مراقبت از گل ها و گیاهان

نرم افزار Plant Care Reminder – Plant Watering یکی از بهترین گزینه های موجود برای مراقبت از گل ها و گیاهان می باشد. به نوعی می توان این استارت اپ را یک یادآور اختصاصی برای کسانی دانست که علاقه زیادی به گل های آپارتمانی دارند. پس از نصب و ورود به محیط برنامه ابتدا یک راهنما به شما کمک می کند که شیوه کار با این نرم افزار را یاد بگیرید. پس از آن نیاز است که متناسب با گل و یا گیاهی که از آن نگه داری می کنید یک پروفایل اختصاصی را ایجاد نمایید. برای ایجاد پروفایل مجموعه ای از آیکون گیاهان مختلف در دسترس شما عزیزان قرار دارد. گرچه باید اشاره کنیم که در صورت نبود آیکون گل های مورد نظر تان می توانید عکسی به دلخواه تان از گالری اسمارت فون تان انتخاب کنید. از مهم ترین یادآور های موجود می توان به یادآور تعداد زمان های آبیاری، تعداد دفعات سم پاشی، میزان کود دهی و … اشاره کرد. تنظیم اعلان های مراقبت تنها به شما و نیاز های تان بستگی دارد و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از آن ها وجود نخواهد داشت.

دریافت گزارش هایی کامل از شیوه نگهداری

بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه موجود در مارکت های اندرویدی، نرم افزار Plant Care Reminder – Plant Watering امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که یکی از آن ها ارائه گزارش هایی دقیق از شیوه نگه داری شما از گیاهان تان می باشد. تنظیم قالب گزارش به شما بستگی داشته و قادر خواهید بود آن را به سادگی تغییر دهید. از دیگر ویژگی هایی که بسیار کاربری است، امکان تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات ثبت شده می باشد.پیش از بروز هر گونه مشکلی برای دیوایس تان ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات ثبت شده ایجاد نموده تا پس از نصب دوباره برنامه بتوانید اطلاعات قبلی خود را بازیابی کنید.

گزینه ای مناسب برای فارسی زبانان

یکی از ویژگی هایی که باعث شد این نرم افزار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پشتیبانی آن از زبان شیرین فارسی می باشد. همان گونه که در توضیحات فوق نیز ذکر کردیم اپ های مختلفی در این زمینه در دسترس هستند اما بسیاری از آن ها تنها با یک زبان عرضه می شوند که کار را برای فارسی زبان ها دشوار می کند. اما در استارت اپ Plant Care Reminder – Plant Watering تنها کافی است پس از نصب و ورود به محیط برنامه، به تنظیمات رفته و زبان پیش فرض را به فارسی تغییر دهید. هم چنین برای دسترسی سریع به اطلاعات هیچ گونه نیازی به ورود، به محیط برنامه نیست! با مجموعه ویجت های جذابی که توسعه دهنده در اختیارتان قرار می دهد می توانید بدون هیچ گونه مشکلی تنها در چند ثانیه به اطلاعات مورد علاقه تان دست پیدا کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Plant Care Reminder – Plant Watering اندروید :

  • گزینه ای مناسب برای جلوگیری از فراموشی رسیدگی به گیاهان
  • گزینه هایی متنوع همانند تعداد دفعات آبیاری، تعداد دفعات سمپاشی و …
  • ایجاد گروه های گوناگون
  • ساخت پروفایل های اختصاصی برای هر کدام از گل ها و یا گیاهان تان
  • مجموعه ای از ابزارک های متنوع برای دسترسی آسان به اطلاعات
  • تهیه نسخه پشتیبانی از تمامی اطلاعات ذخیره شده
  • اضاه کردن یادداشت های شخصی به اطلاعات موجود
  • پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
  • دو بازی سرگرم کننده!
  • سازماندهی اطلاعات بر اساس معیار های دلخواه تان

اپلیکیشن Plant Care Reminder – Plant Watering با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود در زمینه مراقبت و نگه داری از گل ها و گیاهان توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 11.5

    • Fixed bugs and improved interface
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران