دانلود آخرین نسخه Spidy

دسته بندی:

Spidy v2.7.8 Mod – بازی آرکید دوست داشتنی اسپایدی مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Spidy نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Scared Crow Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در حالی که با گذشت زمان و ورود به عصر جدید بازی های موبایلی بسیاری از این بازی ها دستخوش تغییر شده اند و امروزه شاهد حضور بازی های گرافیکی با مکانیزم های جدیدی در مارکت اندروید هستیم، در عین حال هنوز هم بسیاری از بهترین بازی های موبایلی آن دسته از بازی هایی هستند که از فضای گرافیکی و گیم پلی ساده بهره می برند. Spidy هم دقیقاً یکی از همین بازی هاست که قصد دارد با مراحل چالش برانگیزش اعصاب و روان تان را تست کند و در عین حال یک تجربه جذاب و سرگرم کننده را برای شما به ارمغان بیاورد. این بازی به دقت و فکر کردن نیاز دارد و با معما هایی که باید خیلی سریع حل شوند ذهن شما را درگیر می کند. شما در نقش یک عنکبوت کوچک هستید که هدف تان رسیدن به یک نقطه امن است. برای اینکار هم باید با استفاده از تار عنکبوت از میان موانع مختلف و دشمن های هر مرحله عبور کنید و سعی کنید خودتان را از ابتدای مرحله به انتهای آن برسانید.

از همان ابتدا و با شروع بازی Spidy، به راحتی می توانید یاد بگیرید که باید چگونه بازی کنید و در مراحل بازی پیش روی کنید. اما قطعاً استاد شدن در آن برای شما زمانبر خواهد بود. مکانیزم های بازی در ساده ترین حالت خود طراحی شده اند و به راحتی و با یک انگشت انجام می شوند. برای تاب خوردن تنها کافی است با انگشت تان روی صفحه نمایش سوآیپ کنید و برای پایین رفتن تنها کافی است انگشت تان را روی صفحه نمایش نگه دارید، به همین سادگی. هر مرحله از بازی یک درخت در جنگل است که به شکل یونیکی طراحی شده است و شما باید سعی کنید از آن پایین بیایید. هیچکدام از مرحله ها تکراری و مشابه هم نیستند و هیچگاه نمی توانید حدس بزنید که چه چیزی در انتظار تان است. همچنین در هر مرحله هم دشمن های جدیدی معرفی می شوند و هیجان بازی را چندین برابر می کنند. شایان ذکر است، بنا به گفته توسعه دهندگان، مکانیزم ها و محتوای بیشتری هم در آینده به این بازی اضافه خواهد شد. بنابراین، گیمر ها می توانند انتظار سورپرایز های بیشتری را هم از این بازی داشته باشند. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد بازی Spidy را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و بدون هیچ گونه محدودیتی از بازی کردن تان لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 2.7.8

    • Making your way through several new locations, that we have added in this update, you can find completely different types of behavior at first look, it will seem mysterious and inexplicable, but at the same time dangerous!
    • The World has become even more diverse, and on the way you can even more unusual phenomena! Also fixed some incorrect Laws of Nature.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران