نسخه جدید و آخر MuseDash برای اندروید

دسته بندی:

Muse Dash v1.9.0 – بازی موزیکال و سرگرم کننده “الهه موسیقی” برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Muse Dash – الهه موسیقی یک بازی جالب و سرگرم کننده از دسته عناوین موزیکال می باشد که با طراحی های کاملاً فانتزی و نوجوانانه و با اقتباس از کارتون های آسیای شرقی ساخته و تولید شده است. این بازی را استودیوی هنگ کنگی X.D. Network سازنده بازی هایی مثل ICEY و Gemini تولید کرده و آن را با قیمت 2.99 دلار در معرض فروش قرار داده است. درست مثل دو بازی دیگر این استودیو، این بار نیز تصمیم داریم تا برای اولین بار در ایران یک بازی دیگر از این استودیو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. Muse Dash نام بازی مورد نظر ماست که همانطور که اشاره شد یک بازی موزیکال می باشد. وقتی اسم سبک بازی های موزیکال در میان باشد ما یاد عناوین کلاسیکی مثل Piano Tiles می افتیم. غالباً نیز بازی های موزیکال شکل و شمایل یکسانی دارند و صرفاً سبک گیم پلی آن ها ممکن است متفاوت باشد. اما در بازی Muse Dash ما کاملاً با یک رویکرد جدید رو به رو هستیم. این بار شما باید در نقش شخصیت هایی خاص، مراحلی را دنبال کنید که همگی به شکل موزیکال هستند. این یعنی شما باید در مراحلی که آیتم های موسیقی یا بهتر است بگوئیم نوت های موسیقی در آن به شکل و شمایل گوناگونی نمایش داده می شوند، سعی کنید این نوت ها را با سرعت بالا و عکس العمل های حرفه ای جمع آوری کنید. این کارها توسط شخصیت اصلی بازی با ضربه زدن به آیتم ها انجام می شود. سازنده بازی به همین خاطر از عنوان یک بازی پارکور تلفیق شده با بازی های سنتی موزیکال برای توصیف این بازی استفاده کرده است که باید گفت این توصیف می تواند برای معرفی این بازی قابل استناد باشد!

در بازی Muse Dash شما می توانید مراحل بازی را با 3 شخصیت مختلف انجام دهید. قبل از شروع هر مرحله قادر هستید تا شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. این شخصیت ها که قهرمانان داستان Muse Dash هستند، از نظر ویژگی ها و قابلیت ها تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و صرفاً شکل و استایل آن ها متفاوت است. در طرف مقابل، شما دشمنان و هیولاهایی دارید که البته بیشتر از اینکه هیولا به نظر برسند شبیه به فرشتگان هستند! در مجموع در طراحی همه شخصیت های بازی Muse Dash سعی شده تا خشونت خاصی در کار نباشد و به همین خاطر است که همه چیز در این بازی فانتزی می باشد. موزیک های انتخاب شده در بازی نیز با سلیقه نوجوانان و کودکان ارتباط خیلی نزدیکی دارد اما در عین حال بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است. مراحل بازی به صورت رقابت موزیکالی شما در نقش قهرمان داستان با دشمنان می باشد. دشمنان شما در حال حرکت و فرار هستند و این شما هستید که باید آن ها را تعقیب کرده و نابود کنید. آن ها با پرتاب کردن آیتم های مختلف به سمت شما، قصد متوقف کردن شما را دارند و شما باید به محض رسیدن آیتم ها به شخصیت بازی روی آن ها ضربه بزنید تا با این کار نه فقط باعث محافظت از شخصیت اصلی بازی شوید، بلکه ریتم آهنگ ها را نیز به همین شکل دنبال کرده و در اجرای این موسیقی ها نقش مهمی داشته باشید! Muse Dash ساختاری جذاب و گرافیکی فانتزی دارد و اگرچه که سبک خیلی پرطرفداری ندارد، اما حقیقتاً به عنوان یک بازی پرمیوم قابل انتخاب می باشد. این بازی زیبا همینک به صورت خریداری شده از اپلیکیشن برتر آماده دریافت است. این بازی تا به امروز موفق به کسب امتیاز خیلی خوب 4.7 از 5.0 شده است.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.prpr.musedash را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.9.0

    • Arcaea × Muse Dash collab is now available! (ゝ∀・)
    • 1. Enjoy the collab music pack [Arcaea] with 4 new songs! Unlock a new title screen illustration by purchasing the collab pack!
    • 2. Two new songs added to [Just as Planned] PLUS!
    • 3. Log in during Dec 24-Jan 1 for a Marija-sama's Christmas illustration! Unlocking it by leveling up will be available later.
    • 4. Press the master difficulty button to unlock the new hidden sheet for [USAO - Cyaegha].
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران