دانلود ــ آرکید + تفننی Infectonator Apocalypse

دسته بندی:

آپدیت 23 اردیبهشت: بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Infectonator 3: Apocalypse v1.5.45 Mod – بازی آلوده کننده 3: آخرالزمان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و DNA نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Infectonator 3: Apocalypse نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Armor Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Infectonator 3: Apocalypse در واقع سومین بازی از مجموعه بازی های محبوب و مگا اعتیاد آور Infectonator است. Infectonator 3: Apocalypse یک بازی با تم زامبی است. اما تنها یک چیز وجود دارد که بیشتر گیمر ها در آن هم عقیده هستند: دیگر به بازی های بیشتری با تم نجات پیدا کردن از دست زامبی ها نیازی نیست. راستش را بخواهید، به اندازه کافی بازی های مختلفی با تم زامبی ساخته شده است و حقیقتاً بازی های زامبی دیگر کلیشه ای شده اند. اما خوشبختانه با وجود اینکه Infectonator 3: Apocalypse یک بازی با تم زامبی است، با این وجود کاملاً یونیک است و برای یک بار هم که شده شما را در سمت آدم خوب های آخرالزمان قرار نمی دهد و برعکس، شما را در نقش آدم بد ها قرار می دهد. چراکه تنها هدف شما در این بازی آلوده کردن تمام جهان به ویروس زامبی است. علاوه بر این، در حالی که تم زامبی قبلاً هم در بازی های بسیاری به کار گرفته شده، در عین حال Infectonator 3: Apocalypse ترکیبی از ژانر های آرکید، اکشن، استراتژیک، و همچنین ماجراجویی است و گیم پلی ای را ارائه کرده که تاکنون مشابه آن وجود نداشته است. با تشکر از بخش آموزشی، یاد گرفتن اصول اولیه بازی کار سختی نیست. هدف هر لول این است که تا جایی که می توانید با زامبی هایتان انسان ها را از بین ببرید. این خیلی ساده به نظر می رسد اما موضوع این است که زامبی هایتان تنها در مدت محدودی زنده می مانند و پس از مدتی ناگهان از بین می روند – منطقی که شاید برای قربانی های فیلم های ترسناک خیلی جالب تر بود. برای آلوده کردن هر منطقه تنها کافی است یک انسان بیچاره را به ویروس زامبی آلوده کنید. سپس انسانی که زامبی شده همان کار قابل انتظار را انجام می دهد و برای خوردن مغز انسان های دیگر تلاش می کند. بخشی از سرگرمی ابتدای بازی تماشا کردن وحشت انسان ها از این اتفاق و مکالمات بین آنهاست. آنها می دانند با خطر رو به رو هستند اما هنوز عمق فاجعه را درک نمی کنند که در نوع خودش جالب است.

هر لول زمانی به پایان می رسد که یا تمام انسان ها از بین بروند و یا تمام زامبی ها. اما Infectonator 3: Apocalypse به شما اجازه نمی دهد مدت طولانی ای بیکار بنشینید و از کاردستی تان لذت ببرید. زمانی که زامبی ها مشغول به کار می شوند، شما باید با اضافه کردن زامبی های بیشتر آتیش بیار معرکه شوید و هرج و مرج را افزایش دهید، البته منابع تان برای اینکار محدود است. همچنین شما باید با توجه به موقعیت، در ها را باز یا بسته کنید تا انسان ها گیر بیفتند و به سرنوشت وحشتناکی که در انتظار شان است دچار شوند و یا آزاد شوند و مغز شان توسط زامبی ها خورده شود. در لول های بالاتر که اوضاع کمی قاراشمیش و به ضرر شما می شود و انسان ها متوجه خطر ویروس می شوند و نیرو های مسلح پلیس و ارتش را برای از بین بردن زامبی ها به کار می گیرند، می توانید از آیتم هایی مثل نارنجک استفاده کنید و خیلی سریع انسان ها را از بین ببرید. اینکار به اندازه خورده شدن مغز لذت بخش نیست اما در هر حال کار راه انداز است. سطح اثربخشی شما با دو معیار “وحشت محلی” و “وحشت جهانی” سنجیده می شود. این یعنی اگر برای آلوده کردن یک منطقه تعلل کنید، نیرو های پلیس و ارتش و دانشمندانی که در حال ساخت آنتی ویروس هستند به شما می رسند و کار را برای شما دشوار می کنند. بنابراین، برای اینکه اجازه ندهید هرچه ریسیده اید پنبه شود، باید دائماً به لابراتوار تان مراجعه کنید و با پول هایی که با از بین بردن انسان ها به دست آورده اید زامبی های جدید آنلاک کنید، قدرت،‌ سرعت، میزان آلودگی، و ویژگی های دیگر زامبی ها را آپگرید کنید و آنها را افزایش دهید، دی ان های زامبی ها را توسعه دهید، و شانس خودتان را برای آلوده کردن مناطق مختلف بیشتر کنید. روی هم رفته، باید بگوییم احتمال زیادی وجود دارد که دنبال یک بازی دیگر با تم زامبی نباشید. اما مطمئن باشید اگر پیش داوری های قبلی خودتان را کنار بگذارید Infectonator 3: Apocalypse می تواند تجربه لذت بخشی را برایتان به ارمغان بیارود. هر چه باشد، این روز ها تلاش برای نابودی بشریت آنقدر ها هم خالی از لطف نیست. Infectonator 3: Apocalypse امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و مود شده اش را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً‌ توسط تیم ما تست شده به صورت کاملاً رایگان از انتهای مطلب دانلود کنید.

توجه : در نسخه مود بازی طلا و DNA بجای کم شدن زیاد می شوند و همه regulator ها آنلاک شده اند.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.armorgames.infectonator3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.5.45

    • • The "123 bug" has been fixed. If it is still occurring, please follow Step #2 here: https://support.google.com/googleplay/answer/9037938?hl=en
    • • Addressed an issue when the game was freezing when retrieving saves from the cloud.
    • • Thank you so much for your continued patience and support! If an issue you had been experiencing has been resolved, we'd appreciate it if you considered updating your rating.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران