دانلود جدیدترین نسخه Rise Up

دسته بندی:

Rise Up v3.0.6 Mod – بازی آرکید جذاب و هیجان انگیز “به سمت بالا” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Rise Up – به سمت بالا یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک آرکید است که در عین سادگی، یکی از پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی نیز به حساب می رود. این بازی را توسعه دهنده ای به نام Serkan Özyılmaz که اهل استانبول ترکیه است طراحی و ساخته است و آن را به صورت رایگان در گوگل پلی به انتشار رسانده است. این بازی از ابتدای زمانی که در دسترس کاربران قرار داشت تا به امروز موفق شده بیشتر از 100 میلیون بار فقط در گوگل پلی دانلود داشته باشد. این حجم از دانلود بالا نشان دهنده کیفیت عالی، جذابیت بالا و سرگرم کننده بودن این بازی است. اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار نسخه جدید بازی Rise Up آن را همراه با یک نسخه انحصاری مود شده تهیه کرده و آن را برای شما عزیزان تدارک دیده است تا به راحتی و فقط با یک کلیک آن را از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کرده و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید. Rise Up با ایده ای به شدت ساده طراحی شده است. ایده ای که منجر به ساخت یک بازی چالش برانگیز شده اما سادگی آن آنقدر زیاد است که تنها چند ثانیه فرصت لازم دارید تا نحوه بازی را یاد بگیرید. اما این سادگی قرار نیست به معنای آسان بودن یا سطح پایین بودن آن باشد. شاید جالب باشد بدانید که خود سازندگان بازی می گویند حتی خود آن ها نیز موفق نشده اند که تمام 45 مرحله بازی را پشت سر بگذارند چرا که مراحل نهایی بازی آنقدر سخت و چالش برانگیز هستند که مسلماً هرکسی نمی تواند آن ها را به راحتی انجام دهد.

در بازی Rise Up شما مأمور هستید تا از یک بادکنک محافظت کنید. این بادکنک به صورت عادی در حال حرکت به سمت بالا است و هیچ تغییر مسیری در آن صورت نمی گیرد. اما از سمت بالا و گاهی از سمت اطراف اشیاء مختلفی به سمت بادکنک می آیند و در صورتی که آن ها به بادکنک برخورد کنند، شما بازنده خواهید بود. اما شما برای محافظت از این بادکنک چه کاری باید کنید؟ شما با کمک یک علامت مشخص که روی صفحه نمایش داده می شود می بایست قبل از نزدیک شدن اشیاء به بادکنک به آن ها ضربه بزنید و آن ها را کنار بزنید. این بخش از بازی کاملاً داینامیک و اصولی طراحی شده است و شما با هر قدرتی که به اجسام ضربه بزنید آن ها بازخورد منطبق با آن ضربه را مطابق با جهت و فشار وارد شده خواهند داشت. اما باید مراقب باشید چون در مراحل بالاتر سرعت حرکت اجسام زیاد شده و مقدار آن ها نیز زیادتر می شود. در این حالت شما باید عکس العمل های سریع تری داشته باشید. Rise Up حقیقتاً در عین سادگی یکی از چالش برانگیز ترین و رقابتی ترین بازی های سبک آرکید است که ملاک اصلی آن ثبت رکورد بهتر است. فراموش نکنید که این بازی مثل بازی های مرحله ای نیست و هرموقع که شما بازنده شوید، رکورد شما ثبت می شود و می بایست مجدداً از ابتدا شروع به انجام بازی کنید. Rise Up از نظر گرافیکی هم خیلی ساده طراحی شده اما مدل سازی های دو بعدی آن تأثیری در روند گیم پلی سرگرم کننده اش نداشته اند. با کسب امتیازهای به دست آمده می توانید اسکین های مختلف برای بادکنک یا محافظت کننده خود تهیه کنید. فکر می کنید چقدر بتوانید در این بازی دوام بیاورید؟ اگر از بازیکنان حرفه ای هستید، به هیچ وجه این بازی مهیج را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه اش را به همراه یک نسخه مود شده از اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.0.6

    • ** STILL RISING UP IN 2021 !! **
    • -New Challenges
    • -New Balloons
    • -Smoother Gameplay
    • -Bug Fixes & Performance Improvements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران