دانلود جدیدترین نسخه Video Brochures

دسته بندی:

Video Brochure Maker – Video Marketing Templates v18.0 – اپلیکیشن ساخت ویدئو تبلیغاتی مخصوص اندروید نسخه آنلاک و کامل برنامه به ارزش 32.99 دلار برای اولین بار در ایران

تبلیغات جزو تاثیر گذار ترین عوامل در بازاریابی و گسترش کسب و کار می باشد. متاسفانه بسیاری از مدیران به این موضوع توجهی نداشته و سعی می کنند هزینه ای برای این کار نکنند؛ اما باید بدانید که موفقیت شما در گرو تبلیغات مناسب است! چندین روش تبلیغاتی مختلف برای داشتن یک بیزنس موفق وجود دارد که یکی از رایج ترین آن ها ساخت بروشور و عکس های تبلیغاتی می باشد. این روش گرچه جزو رایج ترین راه ها است اما باید بدانید که امروزه کمترین تاثیر را روی دیگر افراد می گذارد. به همین دلیل دیده می شود که بسیاری از مدیران موفق به سمت ویدئو های تبلیغاتی می روند. ویدئو هایی که تنها با چند ثانیه اجرا می توانند توجه هر کسی را به سمت کسب و کار شما جلب کنند. شاید ذهنیت سخت بودن این نوع تبلیغ در شما وجود داشته باشد و مداوم با خود بگویید که چنین حالتی از تبلیغات هزینه بر است و باید چندین میلیون خرج ساخت این کلیپ های کوتاه کنید؛ اما باید گفت که ابزار اندرویدی مناسب در این زمینه وجود دارد. Video Brochure Maker – Video Marketing Templates عنوان یک اپلیکیشن ساخت ویدئو تبلیغاتی می باشد که توسط Video Marketing Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که با کارکرد نرم افزار های اندرویدی آشنا هستید در ابتدای توضیحات باید بگوییم که برای استفاده از این اپ هوشمند نیاز به هیچ گونه دانش تخصصی خاصی ندارید و تنها خلاقیت شما در ساخت کلیپ ها تاثیر گذار است. تیم توسعه دهنده مجموعه ای از کلیپ های آماده تبلیغاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که هر کدام شان را می توانید شخصی سازی نموده و متن های دلخواه را به آن ها اضافه کنید. از دیگر ویژگی های تعبیه شده در این برنامه توانایی انتخاب موزیک پس زمینه می باشد؛ در هنگام ایجاد ویدئو های تبلیغاتی به یک دیتابیس عظیم از موزیک های مناسب تبلیغات متصل شده و بهترین آن ها را انتخاب کنید. در هنگام پخش ویدئو جدای از موزیک حالت انتخاب توضیحات صوتی نیز وجود دارد، به صورتی که توضیحات خود را در حالت صوتی ضبط نموده و روی بخش دلخواه تان اعمال می کنید. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالا هستند و هر کسی را بهراحتی جذب کسب و کار شما می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video Brochure Maker – Video Marketing Templates اندروید :

  • ساخت ویدئو و بروشور های تبلیغاتی متحرک بدون هیچ گونه هزینه ای
  • نیاز نبودن به دانش تخصصی خاص در امر ساخت کلیپ های تبلیغاتی
  • دسترسی به هزاران ویدئو تبلیغاتی با امکان شخصی سازی
  • افزودن توضیحات متنی به ویدئو های ایجاد شده
  • قرار دادن موزیک پس زمینه خاص روی ویدئو های تبلیغاتی تان
  • اضافه کردن توضیحات صوتی به بخش های دلخواه
  • موتور داخلی تبدیل متن به صدا برای تبدیل توضیحات متنی به صوتی
  • دریافت فایل های خروجی با کیفیت فوق العاده بالا
  • به اشتراک گذاری ویدئو ها در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Video Brochure Maker – Video Marketing Templates با بهره مندی از امکانات و مجموعه ای خاص از قابلیت های گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 32.99 دلاری منتشر شده است. این نرم افزار تا به کنون توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از وب سایت بزرگ و پر محتوای اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 18.0

    • Bug fixed and performance improved.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران