نسخه آخر و کامل GIF2Sticker برای موبایل

دسته بندی:

GIF2Sticker – Animated Sticker Maker for WhatsApp 0.5.1 – اپلیکیشن ساخت استیکر متحرک واتساپ اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

GIF2Sticker – Animated Sticker Maker for WhatsApp عنوان یک نرم افزار حرفه ای و کم حجم برای ساخت استیکر متحرک واتساپ می باشد که توسط La Nawita Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. از سالیان گذشته تا به کنون ما شاهد افزایش استفاده کاربران از انواع ایموجی ها و استیکر ها هستیم. به دلیل استقبال کاربران از شکلک ها، توسعه دهندگان نرم افزار های اندرویدی تلاش می کنند که در هر آپدیت استیکر ها و ایموجی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهند. یکی از جالب ترین تغییرات ایجاد شده در استیکر ها، ساخت برچسب های متحرک بود. ما اولین استیکر های متحرک را در مسنجر تلگرام تجربه کردیم که به دنبال آن پیام رسان های مختلفی تلاش کردند از این ویژگی برای جلب توجه کاربران شان استفاده کنند. با این وجود گاها برخی از این استیکر های پیش فرض توجه ما را به خود جلب نمی کنند. بهترین راه کار برای از بین بردن چنین مشکلاتی ساخت استیکر های متحرک شخصی است! ما به عنوان کاربران پیام رسان ها می توانیم استیکر های متحرک دلخواه خود را به سادگی ایجاد کنیم. اما برای این کار نیاز به استفاده از ابزار جانبی داریم. ابزاری که در این پست قصد داریم یکی از بهترین آن ها را در اختیارتان قرار دهیم. بدون شک برنامه GIF2Sticker – Animated Sticker Maker for WhatsApp یکی از بهترین گزینه های موجود برای ساخت استیکر های متحرک واتساپ می باشد. به کمک اپلیکیشن فوق قادر خواهید بود که تنها در چند مرحله ویدئو ها و یا حتی گیف ها را به استیکر هایی متحرک تبدیل کنید.

نرم افزار GIF2Sticker – Animated Sticker Maker for WhatsApp بهترین نرم افزار استیکر ساز واتساپ اندروید

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم، بدون شک GIF2Sticker – Animated Sticker Maker for WhatsApp یکی از بهترین گزینه های موجود برای ساخت استیکر های متحرک می باشد. سوالی که در اینجا برخی کاربران از ما می پرسند تفاوت بین گیف ها و این نوع از برچسب ها می باشد. باید به این موضوع اشاره کنیم که استیکر های متحرک بسیار کم حجم بوده و به نسبت گیف ها جذاب تر هستند. مراحل کار با این اپ هوشمند بسیار ساده است. تنها کافی است تا به کمک گزینه “ ” یک پک استیکر ایجاد کنید. همان گونه که بار ها اشاره کردیم، دو حالت مختلف برای ساخت این استیکر ها وجود دارد. شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی ویدئو ها را به استیکر تبدیل کرده و یا اینکه از تصاویر گیف برای این کار استفاده کنید.

مجموعه ای عظیم از گیف ها برای ساخت استیکر های متحرک!

خب همان طور که می دانید یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت استیکر های متحرک تبدیل تصاویر گیف به آن ها می باشد. بالطبع ما می توانیم گیف های زیادی را در حافظه اسمارت فون خود ذخیره کنیم؛ اما باید بدانید که بدون شک تعداد آن ها محدود است! اپلیکیشن GIF2Sticker – Animated Sticker Maker for WhatsApp نه تنها به شما اجازه می دهد که استیکر های متحرک را ایجاد نمایید، بلکه کمک می کند که به مجموعه ای بی پایان از انواع گیف ها دسترسی داشته باشید. برای یافتن بهترین گیف ها تنها کافی است آن کلمه ای که در ذهن خود دارید را در نوار جست و جو تایپ کنید.

ساخت استیکر متحرک واتساپ در چند مرحله

بر خلاف بسیاری از استارت اپ های مشابه که روند ساخت استیکر متحرک، به وسیله آن ها بسیار دشوار و زمان بر است؛ به کمک GIF2Sticker – Animated Sticker Maker for WhatsApp تنها در چند دقیقه می توانید استیکر هایی متحرک را ایجاد کنید. انتخاب بازه زمانی گیف ها و یا ویدئو ها برای تبدیل به استیکر، به شما و خواسته های تان بستگی دارد. در هر پک ایجاد شده قادر خواهید بود که 30 استیکر را قرار دهید و یک کاور برای آن ها در نظر بگیرید. بهتر است این برنامه فوق العاده را از دست نداده و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه GIF2Sticker – Animated Sticker Maker for WhatsApp اندروید:

  • ساخت استیکر های متحرک واتساپ تنها در چند مرحله
  • برقراری دسترسی به مجموعه ای از گیف های متنوع و گوناگون
  • تبدیل انواع گیف ها و کلیپ های تصویری به استیکر هایی متحرک
  • انتخاب نام برای پک استیکر ایجاد شده
  • قرار دادن 30 استیکر متحرک در هر بسته استیکر
  • برش و تعیین بازه زمانی دلخواه ویدئو ها و گیف ها برای تبدیل به استیکر متحرک
  • مدیریت تمامی استیکر

اپلیکیشن GIF2Sticker – Animated Sticker Maker for WhatsApp با بهره مندی از مجموعه امکاناتی کاربردی تا به کنون توانسته است توجه میلیون ها کاربر را به سمت خود جلب نماید. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات این برنامه را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر در ایران دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 0.5.1

    • - Add text to stickers.
    • - Background eraser.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران