نسخه جدید و کامل Marshmello Music Dance

دسته بندی:

Marshmello Music Dance v1.5.9 Mod – بازی موزیکال شاداب “رقص و موسیقی با مارشملو” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه و الماس بی نهایت حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Marshmello Music Dance – رقص و موسیقی با مارشملو یک بازی سرگرم کننده در سبک موزیکال با محتوایی شاداب و هیجان انگیز برای تمام سنین است. سازنده این بازی استودیوی آمریکایی GAMEJAM است که آن را به صورت رایگان از طریق گوگل پلی در اختیار کاربران اندرویدی در سراسر دنیا قرار داسته است و ما تصمیم گرفتیم تا به عنوان اولین وب سایت ایرانی این بازی را خدمت شما دوستان گرامی معرفی کنیم و آخرین آپدیت آن را به همراه نسخه مود شده برای شما عزیزان جهت دانلود فراهم کنیم. اگر اهل موسیقی باشید با هنرمندان جهانی آشنا باشید، احتمالاً با هنرمندی به نام Christopher Comstock که البته با نام هنری Mashmello شناخته می شود و به خاطر ظاهر عجیبش در دنیا معروف شده آشنا هستید. این هنرمند که البته بهتر است آن را یک آهنگساز و دی جی بدانیم، در مدتی کوتاه به یکی از هنرمندان جهانی تبدیل شد. ویژگی اصلی Marshmello این است که او یک کلاه درست شبیه به مارشمالو درست کرده و آن را روی سر خودش قرار می دهد. تا امروز او در هیچ منبع رسمی بدون این کلاه حاضر نشده و همین مسئله او را به یکی از هنرمندان متفاوت دنیای موسیقی تبدیل کرده است. حالا استودیوی GAMEJAM از این شخصیت یک بازی ساخته و آن را برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی نشر داده است. این شرکت بازی سازی با همکاری با این آهنگساز، یک بازی رسمی از شخصیت Marshmello ساخته است و در این بازی، از آلبوم همین هنرمند یعنی Joytime برای آهنگ های داخل بازی استفاده کرده است. سبک موسیقی مارشملو سبک هایی از جمله EDM, Rap, Hip Hop, Rock, Electronic است.

در بازی Marshmello Music Dance شما باید در یک گیم پلی رنگارنگ و درست مثل خیلی دیگر از بازی های سبک موزیکال مثل سری بازی های Piano Tiles و یا Sonic Beat feat. Crash Fever تلاش کنید تا نوت های موسیقی را یکی پس از دیگری مدیریت کرده و قبل از اینکه زمان مربوطه تمام شود، همه نت ها را به ترتیب انتخاب کنید. سبک کلی بازی به همین صورت است و مثل بعضی دیگر از این بازی ها خبری از سخت شدن لحظه به لحظه بازی و افزایش شدید سرعت حرکت نت ها نیست! این بازی بیشتر از اینکه قرار باشد یک عنوان چالش برانگیز باشد، می خواهد شما را سرگرم کرده و یک بازی لذت بخش و شاداب برای شما باشد. با انجام مراحل بازی و تکمیل کردن آهنگ های مختلف می توانید شخصیت های مختلف دیگر را نیز آنلاک کنید. هر آهنگ همراه با یک شخصیت پخش می شود. سبک آهنگ ها نیز در مراحل مختلف متفاوت می باشند. درواقع وظیفه اصلی شما در این بازی نگه داشتن نت ها در ریتم و زمان بندی های درست است. برای این کار باید تمرکز کامل خود را روی مراحل بازی بگذارید. Marshmello Music Dance برای هر سن و سالی مناسب است و می تواند هر کسی که به دنبال شادابی و لذت از یک بازی ساده است را به خوبی سرگرم کند. همین حالا می توانید نسخه آخر این بازی که تا به امروز بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است را به همراه نسخه مود شده آن به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.5.9

    • تغییراتی ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران