دانلود Flutter: Starlight - بازی تفننی خانه ستارگان - شاپرک و نور ماه" اندروید مود

دسته بندی:

Flutter: Starlight Sanctuary v2.081 Mod – بازی فانتزی “خانه ستارگان” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول و امتیازهای بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Flutter: Starlight Sanctuary – خانه ستارگان عنوانی جالب و دوست داشتنی از سری بازی های Flutter استودیوی نیوزلندی Runaway در سبک تفننی است که به خاطر گرافیک و طراحی های فانتزی و جذابی که دارد مورد توجه بسیاری از بازیکنان سراسر دنیا قرار گرفته است. استودیوی بازی سازی Runaway به خاطر ساخت بازی های فانتزی و اغلب کودکانه مثل Furistas Cat Cafe به شهرت رسیده است و حالا با ساخت یک بازی جالب و خلاقانه دیگر جایگاه خود را بیش از پیش در بین طرفداران این سبک از بازی ها مستحکم کرده است. Flutter: Starlight Sanctuary داستان زیبا، آموزنده و آرامش بخش زندگی بیدها که حشرات زیبایی از خانواده پروانه ها هستند را روایت می کند. در این بازی انواع گونه های بیدها وجود دارند و به نوعی می توان این بازی را یک عنوان آموزشی نیز دانست. در این بازی شما وظیفه دارید تا یک پناهگاه برای بیدها بسازید و آن ها را در این پناهگاه که خانه ی آن ها خواهد بود جمع آوری کنید. وظیفه شما جمع آوری انواع نژادها و گونه های این جانوران زیبا و بزرگ کردن و مراقبت از آن هاست. در ابتدای ماجرا، بازی با یک بید شروع می شود و کم کم تعداد آن ها افزایش می یابد. شما باید از روز اول به دنبا آمدن این موجودات آن ها را بزرگ کرده و مراحل رشد و نمو کرم های کوچک و تبدیل شدن آن ها به بیدها و پروانه هایی زیبا را در این بازی جذاب دنبال کنید.

در Flutter: Starlight Sanctuary بیش از 200 نژاد و گونه جانوری از بیدها یا Moths وجود دارند که به نوبه خود بسیار جالب است! هر کدام از این نژادها اندازه، رنگ، شکل و ماهیت مخصوص به خود را دارند. اما ویژگی یکسان همه این گونه ها زیبایی وصف ناپذیر آن ها در زمانی است که بال هایشان در می آید. همچنین وقتی این موجودات نوزاد بوده و شبیه به کرم هستند نیز بسیار بامزه و دوست داشتنی طراحی شده اند. شما باید به آن ها غذا دهید و از آن ها نگهداری کنید تا در شرایطی مساعد بزرگ شده و رشد پیدا کنند. با جمع آوری این جانوران در این پناهگاه، می توانید یک کلونی زیبا و جالب بسازید! وقتی شب هنگام فرا برسد و نور مهتاب به این پناهگاه بتابد، شما می توانید این بیدها را به پرواز درآورده و صحنه های بسیار دیدنی و افسانه ای بسازید. Flutter: Starlight Sanctuary در بخش طراحی های عالی عمل کرده است. گرافیک فانتزی و طراحی های آرامش بخش اولین ویژگی بارز این بازی به حساب می آیند که خود سازندگان نیز روی آن تأکید زیادی داشته اند. این طراحی ها آنقدر جذاب و آرامش بخش هستند که می توانند شما را از فضای پراسترس دور کرده و حس و حال خیلی خوبی به شما القا کنند. اپلیکیشن برتر این بازی متفاوت و دوست داشتنی را که بیش از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته و توانسته به امتیاز 4.4 از 5.0 دست یابد به همراه نسخه مود شده آن تهیه و به صورت تست شده برای دانلود قرار داده است.



  • تغییرات نسخه 2.081

    • 2.08 World Environment Day Event Update
    • - World Environment Day celebration event (Jun 1-15, score 300 required)
    • - Five new collectable moth species, including the fan-pick White Ermine!
    • - Completing the event on time earns special orchid decorations.
    • - Discounted "Nature Pack" IAP containing Bellina Orchid decoration.
    • - World Environment Day in-game news posts during the event.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران