نسخه کامل و آخر Stack Ball برای اندروید

دسته بندی:

آپدیت 9 خرداد : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Stack Ball – Blast through platforms v1.0.96 Mod – بازی آرکید توپ برج شکن مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک بودن تمام اسکین ها حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Stack Ball – Blast through platforms یک بازی آرکید سرگرم کننده و محبوب تحت عنوان “توپ برج شکن” برای دستگاه های اندروید است که استودیوی بازیسازی CASUAL AZUR GAMES آن را به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر کرده است و جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید یک بازی آرکید جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و گیم پلی سرگرم کننده را تجربه کنید که در آن می بایست توپی را در یک برج مارپیچ شکل به پایین هدایت کنید و همین طور طبقات مختلف برج را از بین ببرید و برای ساعت ها سرگرم باشید. در میان طبقات مختلف برج طبقاتی هم هستند که به رنگ سیاه اند ؛ اگر توپ تان به این طبقات برخورد کند، تکه پاره شده و بازی تمام می شود، پس باید حواستان کاملا جمع باشد. در اجرای اولیه بازی و پس از انجام ان، با خود می گویید که بازی به نظر ساده می رسد اما در عمل اینطور نیست و مطمئنا به چالش کشیده می شوید. در حین شکستن برج ها دستاوردهای مختلفی در دسترس تان قرار می گیرد که از ان ها می توان به تبدیل توپ شما به توپ آتشین اشاره کرد که با این حالت قادرید همه برج ها و طیقات سیاه را متلاشی کنید. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک بازی Stack Ball – Blast through platforms نظرتان را جلب می کند و ارزش امتحان کردن را دارد.

بازی Stack Ball – Blast through platforms تا به امروز 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کند. از ویژگی های کلیدی بازی می توان به مواردی مثل داشتن سرعت عمل بالا برای پشت سر گذاشتن مرحله ها، گیم پلی آسان اما دشوار برای حرفه ای شدن، گرافیک قابل قبول نسبت به حجم ناچیز و ساخت خوبش اشاره کرد. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود کنید. در آخر بهتر است این موضوع ذکر شود که هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه v1.0.92 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران