دانلود جدیدترین نسخه My Diary

دسته بندی:

My Diary – Journal, Diary, Daily Journal with Lock v1.2.2 – اپلیکیشن دفترچه خاطرات پر امکانات و امنیتی اندروید نسخه وی آی پی و کامل برنامه به ارزش 29.99 دلار تقدیم شما عزیزان

My Diary – Journal, Diary, Daily Journal with Lock عنوان یک دفترچه خاطرات پر امکانات و امنیتی می باشد که توسط Dairy App & Notes & Audio Editor & Voice Recorder توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تمامی ما در طول زندگی خود با اتفاقات مختلفی رو به رو می شویم، اتفاقاتی که برخی از آن ها برای ما خاطره ای تلخ به جای گذاشته و برخی دیگر با گذشت سال ها هم چنان شیرینی شان در ذهن مان باقی مانده است. نوشتن خاطرات یکی از عاداتی است که انسان های بسیاری در سراسر کره زمین آن را به طور مداوم انجام می دهند. برای نوشتن خاطرات ما به هیچ گونه ابزار خاصی نیاز نداریم. تنها یک قلم و یک دفتر شرایطی را فراهم می کنند که شروع به ثبت خاطرات خود کنیم. امروزه تهیه خودکار و دفتر در هر مکانی امکان پذیر نیست و یا ما نمی‌ توانیم همیشه چنین چیز هایی را همراه خود داشته باشیم. اگر دقت کرده باشید ما در طول روز بیشتر از هر چیز دیگری به اسمارت فون های مان دسترسی داشته و به طور مداوم از آن ها استفاده می‌کنیم. با این وجود برخی از توسعه دهندگان خوش ذوق اندرویدی تا به کنون نرم افزار های مختلفی را در این زمینه در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار دادند. نرم افزار هایی که به کمک آن ها و بدون هیچ هزینه ای خواهید توانست در هر زمان و مکانی نیاز های تان را به نوشتن خاطرات برطرف نمایید. My Diary – Journal, Diary, Daily Journal with Lock یکی از بهترین استارت اپ هایی است که برای نوشتن خاطرات از آن می توان استفاده کرد. شاید بتوان گفت یکی از اولین ویژگی هایی که نیاز های ما را به طور عمده بر طرف می کند، امکان سازماندهی این یادداشت ها می باشد؛ زیرا در حالت عادی و یا حتی در دفتری که ما در گذشته خاطرات خود را در آن می نوشتیم یافتن برخی از یادداشت ها و تاریخ ها دشوار می شود. نرم افزار فوق با فراهم سازی یک محیط ساده اجازه خواهد داد انواع خاطرات خود را با جزئیاتی فوق العاده در حافظه گوشی هوشمند خود ذخیره نمایید. شما عزیزان می توانید برای افزایش هر چه بیشتر جزئیات انواع تصاویر و فایل های ویدئویی و یا اسناد را به خاطرات تان اضافه کنید. جدول تایم لاین کمک می کند برای پیدا کردن خاطرات خود هیچ گاه با هیچ مشکل روبرو نشده و تنها با لمس یک تاریخ به تمامی یادداشت‌ها و خاطرات آن زمان دسترسی کاملی داشته باشید. از مهم ترین ویژگی هایی که تیم توسعه دهنده توجه ویژه‌ ای به آن داشته است، حفظ حریم خصوصی کاربران می باشد. شما به وسیله لمس یک گزینه پس از نصب این استارت اپ قادر خواهید بود که از تمامی خاطرات تان به وسیله رمزهای عبور محافظت نمایید. اگر ترس از دست دادن خاطرات خود را دارید به طور مداوم از آنها نسخه پشتیبان تهیه کرده و با آپلود آن ها در سرور های ابری مطمئن باشید که هیچ گاه این یادداشت ها حذف نخواهد شد. علاوه بر این چندین تم مختلف در اختیار تان قرار داده می شود که این تم ها کمک می کنند محیط نرم افزار را شخصی سازی کنید. انتخاب نوع فونت ها و سایز آن ها به دست شما بوده و علاوه بر آن قادر خواهید بود که حالت روحی تان را تنها با انتخاب یک استیکر ثبت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه My Diary – Journal, Diary, Daily Journal with Lock اندروید :

  • ایجاد خاطرات خود تنها با لمس یک گزینه
  • جدول تایم لاین برای دسترسی هر چه سریع تر به خاطرات تان
  • توانایی افزودن جزئیات به خاطرات به وسیله تصاویر و یا فایل های ویدئویی
  • محافظت از تمامی یادداشت های به وسیله رمز عبور و یا اثر انگشت
  • شخصی سازی نوع و اندازه فونت ها
  • تعیین حال روحی خود تنها با استفاده از یک استیکر
  • تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات در سرور های ابری

اپلیکیشن My Diary – Journal, Diary, Daily Journal with Lock با بهره مندی از امکانات و قابلیت های فوق العاده اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 29.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه وی آی پی آن را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.2.2

    • - Write your online diary and set diary lock to protect your secret
    • - Easy and beautiful personal journal, 100% free
    • - Choose your own theme, background, stickers, fonts to help you embellish personal diaries.
    • - Turn on eye protection before writing journal entries
    • - Backup your private journal to Google Drive and review on different devices.
    • - User friendly and small size
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران