نسخه جدید و آخر Summer爱的故事 برای اندروید

دسته بندی:

Summer – A love story Mod – بازی تابستان – یک داستان عاشقانه اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بود ن سطوح) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Summer – A love نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی YOULOFT GAMES برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی YOULOFT GAMES پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و خالق بازی هایی همچون Idle Legion، Crazy Zombie – Rapid Shooting، Fastlane 3D : Street Fighter، Zombie Hero و ده ها بازی دیگر است. Summer – A love story هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی و یکی از متفاوت ترین بازی های آنهاست. Summer – A love story اساساً یک بازی تعاملی و یک رمان مصور عاشقانه است. شاید زیاد با بازی های رمان مصور آشنا نباشید. این بازی ها در واقع ترکیبی از رمان و بازی هستند که عموماً از لحاظ بصری بیشتر به انیمه ها شباهت دارند. در حالی که این بازی ها عموماً تعاملی هم هستند، در عین حال جذابیت اکثر این بازی ها به دلیل همین ویژگی های بصری شان است و به خاطر اینکه معمولاً داستان قوی ای پشت ماجرا های شخصیت های آنهاست، واقعاً عمق زیادی دارند و بازی های سطحی ای نیستند. در این بازی ها چالش های خاصی برای انجام دادن وجود ندارد و گیمر ها از طریق صحنه های با دقت طراحی شده خط داستانی و ماجرا های شخصیت های بازی را دنبال می کنند و با شخصیت ها همذات پنداری می کنند و به نوعی هر آنچیزی که آنها احساس می کنند را تجربه می کنند.

Summer – A love story هم با داستان زیبا و عاشقانه خودش شما را به یک دنیای شگفت انگیز می برد. دنیایی که از همان ابتدا با شروع قوی اش در بازی و احساس غرق تان می کند و با شخصیت پردازی ها و افرادی که در طول بازی معرفی می کند داستان بازی را هر لحظه برایتان زیبا تر و پر احساس تر می کند. ماجرای Summer – A love story در مورد شخصیت اصلی بازی یعنی “سامر” است. سامر یک دانشجوی ۲۲ ساله است که درس هایش تمام شده و حالا باید دانشگاه را ترک کند و وارد جامعه شود. مانند اکثر هم سن و سالانش، سامر از بازی کردن لذت می برد، به توئیت کردن علاقه دارد، و اوقات فراغتش را با تماشا کردن ویدیو و سرگرمی های معمولی دیگر سپری می کند. اما زندگی بعد از دانشگاه او روز به روز خسته کننده تر به نظر می رسد. وقتی که سامر هر شب از پنجره اتاقش به آسمان پر ستاره خیره می شود، دستانش را زیر چانه اش قرار می دهد و مدام از خودش می پرسد ” آیا می خواهی به همین زندگی معمولی ادامه دهی و هیچ کاری برای خواسته های قلبی و رؤیاهایت انجام ندهی؟”. با این خیال، او در دنیایی سرد و افسرده فرو می رود. اما عشق همیشه راه نجات است. بله، عشق غیر قابل توضیح و غیر قابل مقاومت است. اگر شما هم می خواهید ببینید که چه اتفاقی برای سامر می افتد، با دانلود و نصب این بازی با سامر همراه شوید و ببینید که چه ماجرا هایی در انتظار اوست. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده بازی Summer – A love story را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.0

    • Summer Jan, a 22-year-old college graduate, is facing a lot of pressure as she leaving the campus and entering the society. Like many of her peers, Summer enjoys playing games, tweeting and watching videos in her spare time. And her life seems rather plain and boring.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران