دانلود نسخه جدید Merge Kingdoms برای موبایل

دسته بندی:

Merge Kingdoms v1.1.7067 Mod – بازی تفننی جالب و سرگرم کننده ادغام سرزمین ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس و امتیاز ارتقا بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Merge Kingdoms – Tower Defense نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی FunCraft Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی FunCraft Games پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و نشان داده است که در ساخت بازی های تفننی تخصص دارد. Merge Kingdoms – Tower Defense هم یکی دیگر از بازی های خوب و تفننی این استودیو بازی سازی است که با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده اش بدون شک رضایت شما را جلب خواهد کرد و می تواند یک بازی ایده آل برای پر کردن اوقات فراغت تان باشد. Merge Kingdoms – Tower Defense اساساً یک بازی برج دفاعی است که توانسته به شکل خلاقانه ای از المان های ادغام و آیدل در گیم پلی خودش استفاده کند و چیزی را عرضه کند که مشابه آن در بازی های دیگر کمتر دیده شده است. این بازی از آن دسته از بازی هایی است که در ظاهر بسیار ساده و ابتدایی به نظر می رسد، اما وقتی کمی با آن وقت بگذرانید تازه متوجه می شوید که با چه بازی عمیقی طرف هستید و غافلگیر می شوید.

هر چه بیشتر در Merge Kingdoms – Tower Defense پیشروی کنید، لایه های بیشتری از گیم پلی آن برای شما باز می شود. در حالی که مکانیزم های گیم پلی بازی تا انتها یکسان هستند، معرفی ریزه کاری های کوچکی که هر بار اینجا و آنجا به بازی اضافه می شوند همیشه شما را سرگرم نگه می دارند و مطمئن می شوند که هرگز از بازی کردن خسته نشوید و بازی برایتان یکنواخت نشود. این بازی شامل بیش از ۳۵ نوع دشمن که در موج های عظیم به سمت‌ سرزمین تان می آیند، بیش از ۲۰ نوع برج دفاعی با قابلیت های متفاوت که می توانند دشمنان تان نابود کنند، سیستم ارتقاء و سیستم آنلاک پیشرفته، باس های قدرتمند که پس از هر ۵ موج با آنها مواجه می شوید، صندوقچه های پاداش منظم، ۶ پاور آپ یونیک، بیش از ۱۲ استیج با محیط های متفاوت و مسیر های حرکتی جدید دشمنان، امکان دسترسی به برج های دفاعی قدترتمند دور برد بعد از ۳۰۰ موج، امکان دسترسی به مود جدید بعد از ۶۰۰ موج، امکان دسترسی به چالش های جدید بعد از ۷۰۰ موج، و مقابله با باس فایت آخر بعد از ۱۰۰ موج، می شود و بدون تردید تجربه منحصر به فردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. Merge Kingdoms – Tower Defense توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در اجرای اولیه اینت ر نت وصل باشد تا مقداری دیتا دریافت شود و سپس قادر به تجربه بازی به صورت آفلاین خواهید بود [به فیلت-رشکن شاید نیاز باشد].



  • تغییرات نسخه 1.1.7067

    • This is the global release of Merge Kingdoms - Tower Defense! Thanks for all the amazing feedback from our players so far and please keep it coming. This version has some tuning changes based on player reports.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران