نسخه جدید و کامل Daily Wallpapers Pro

دسته بندی:

Daily Wallpapers Pro – Auto Change Wallpapers v0.2.1 دسترسی به تصاویر زیبا و با کیفیت آنلاین و تنظیم خودکار آنها به عنوان تصویر زمینه در اندروید نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی

تصویر زمینه یکی از قسمت هایی است که صرفا برای زیبایی دستگاه های الکترونیکی طراحی شده است. ابتدا در کامیپوتر های شخصی شاهد عرضه چنین قسمتی بودیم، پس از آن در گوشی های موبایل و نهایتا در گوشی های هوشمند و تبلت ها چنین چیزی را شاهد هستیم. البته در طول سالیان پیشرفت هایی در این زمینه شاهد بودیم، مثل ارائه تصاویر زمینه متحرک در گوشی های کلاسیک یا لایو والپیپر ها در گوشی های هوشمند و تبلت های امروزی. اما همچنان استفاده از یک تصویر ثابت، پرطرفدارین شیوه استفاده از تصویر زمینه است. کاربران زیادی هستند که به تصویر زمینه دستگاه خود اهمیت ویژه ای می دهند و هر بار می خواهند تصویر زمینه ی جدیدی را امتحان کرده و حال و هوای گوشی را به این صورت دگرگون کنند. معمولا تصاویر زیبا و با کیفیت در اینترنت به آسانی یافت نمی شوند؛ یا این تصاویر به صورت پولی هستند یا اینکه کیفیت پایینی دارند و قابل استفاده در صفحه نمایش گوشی نیستند. امروز با یک اپلیکیشن در خدمت شما هستیم که این مشکل را به صورت کامل برطرف می کند. Daily Wallpapers Pro – Auto Change Wallpapers عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی به تصاویر زمینه بسیار زیبا و تغییر خودکار آن ها با قابلیت زمان بندی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Banana Studio توسعه و با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به تصاویر بسیار زیبا و با کیفیت سایت bing و picsum.photos به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید. می توانید برای هر یک از قسمت های لاک اسکرین و هوم اسکرین تصاویر زمینه جداگانه ای را تنظیم نمایید. می توانید تنظیم کنید که به صورت روزانه تصاویر زمینه تغییر کند یا این که با زمان بندی تعیین شده توسط خود شما تغییر یابند. حتی اگر عکس هایی دارید که می خواهید از آن ها به عنوان تصویر زمینه استفاده نمایید، می توانید آدرس پوشه عکس ها را به برنامه بدهید تا طبق زمان بندی شما تصاویر زمینه به تغییر یابند. این برنامه به صورت کامل با اندروید 10 سازگار است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Daily Wallpapers Pro – Auto Change Wallpapers اندروید :

  • تغییر خودکار تصاویر زمینه و صفحه لاک اسکرین به صورت خودکار و یا با زمان بندی تعیین شده توسط شما
  • قابلیت استفاده از تصاویر bing یا تصاویر موجود در حافظه گوشی
  • امکان ایجاد تنظیمات جداگانه برای تصویر زمینه و لاک اسکرین دستگاه
  • امکان تنظیم دستی تصاویر زمینه
  • قابلیت دانلود تصاویر آنلاین
  • پشتیبانی از تم سیستم (تنظیم تم روشن یا تاریک به صورت خودکار)

اپلیکیشن Daily Wallpapers Pro – Auto Change Wallpapers با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 0.2.1

    • - Support Kitkat
    • - Improve layout of Bing and Picsums when the phone is in the landscape mode
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران