دانلود نسخه جدید YourHour

دسته بندی:

YourHour – Phone Addiction Tracker & Controller v2.0.1 اپلیکیشن پیگیری و کنترل اعتیاد به تلفن هوشمند مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

اگر اولین کاری که بعد از بیدار شدن از خواب می کنید،‌ چک کردن تلفن هوشمندتان است و تلفن خود را حتی در هنگام غذا خوردن و شرکت در کلاس هم کنار نمی گذارید به احتمال زیاد شما به گوشی هوشمند خود معتاد شده اید. شبکه های اجتماعی ارتباطات میان دوستان، اعضای خانواده و به طور کلی مردم را راحت تر می کنند. به علاوه این شبکه ها، بهترین ابزار برای اطلاع از اتفاقات دنیای اطراف به شمار می روند. اما کم کم ماهیت آن ها در میان عده ای از افراد تغییر کرده و تبدیل به یک ابزار اعتیاد آورد شده است. اعتیاد به گوشی های هوشمند یک معضل بسیار جدی و شایع در جهان است. برخی برای مقابله با این اعتیاد، دوری از هر نوع ابزار هوشمند و قطع تمامی راه های دسترسی به اینترنت به مدت طولانی را تجویز می کنند. این روش با توجه به نیاز روزانه ما به تلفن های هوشمند،‌ بسیار سخت و غیر ممکن است. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که سعی کرده است برای ترک اعتیاد به گوشی های هوشمند راه حل های بسیار جالب و کاربردی ارائه دهد. YourHour – Phone Addiction Tracker & Controller عنوان یک اپلیکیشن برای پیگیری استفاده از گوشی هوشمند و کنترل اعتیاد به آن، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Mindefy Labs توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. اپلیکیشن Your Hour یک راه عالی برای آگاه شدن از میزان وابستگی و عادت های رفتاری در گوشی هوشمند می باشد. زمانی که این برنامه را نصب کنید به محض باز کردن قفل گوشی یک تایمر برای ردیابی میزان استفاده شما از گوشی هوشمند فعال خواهد شد. در زمان راه اندازی برنامه شما می توانید اطلاعاتی در مورد نحوه مصرف از گوشی هوشمند را وارد کنید تا برنامه میزان وابستگی شما را اندازه گیری و به شما نشان دهد. همچنین می توانید اهداف خود را از استفاده از برنامه تنظیم کنید. در قسمت داشبورد برنامه می توانید اطلاعاتی در مورد میزان زمان استفاده از برنامه های مختلف و تعداد دفعات باز کردن گوشی را مشاهده کنید. با استفاده از گزینه Reports می توانید آمارهای مربوط به میزان استفاده از گوشی در طول روز و روزهای گذشته را مشاهده کنید. قسمت مهم برنامه مربوط به گزینه challenges می باشد، جایی که شما می توانید با استفاده از آن برای خود چالش هایی را برای کاهش زمان مصرف از گوشی یا یک برنامه خاص ایجاد کنید. این برنامه هیچ داده را در سرورهای خود ذخیره نمی کند و تمام اطلاعات شما در گوشی خودتان ذخیره خواهد شد .

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه YourHour – Phone Addiction Tracker & Controller اندروید :

  • ارائه اطلاعات کامل از نحوه استفاده از تلفن همراه به انضمام تمامی ساعات و مدت زمان استفاده
  • امکان سنجش میزان اعتیاد به تلفن همراه و تعیین مرحله پیشرفت اعتیاد
  • نمایش یک تایمر کنار اپلیکیشن های شبکه اجتماعی برای نشان دادن زمان از دست رفته
  • قابلیت تنظیم محدودیت زمانی استفاده از اپلیکیشن ها
  • نمایش مدت زمان استفاده از هر اپلیکیشن در یک روز به صورت یک تایم لاین پیشرفته
  • قابلیت گرفتن خروجی از برنامه با فرمت XLSX
  • دارای ویجت برای نمایش اطلاعات لازم در هوم اسکرین

اپلیکیشن YourHour – Phone Addiction Tracker & Controller یک برنامه بسیار کاربردی برای معتادان به گوشی های هوشمند است و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.0.1

    • * Switching to a new device or resetting the current one?, Now you can seamlessly take backup of entire YourHour app data & settings on google drive or local storage and import data back again, Yes, Just in few clicks!
    • * Added an option to define your 'Start Day' of the week for weekly reports
    • * Added an Important option to Prevent App Uninstallation
    • * Some UI/UX Improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران