نسخه کامل و آخر Talking Translator برای اندروید

دسته بندی:

Talking Translator v1.8.4 – برنامه فوق العاده حرف بزنید تا ترجمه شود! نسخه حرفه ای برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

حتماً برای شما هم پیش آمده است که به یک کشور خارجی سفر کردید و یا با یکی از اتباع کشورهای خارجی صحبت میکردید و به دلیل تسلط نداشتن به زبان همدیگر، نمی توانستید مفهوم و منظور خود را به دیگری انتقال دهید. همانطور که می دانید یادگیری زبان های خارجی و پیدا کردن تسلط به آن ها به زمان و تلاش بسیاری نیاز دارد و اغلب ما زمان و انرژی کافی برای رسیدن به چنین مهارتی را نداریم که همین باعث می شود تا در مواقع لزوم نتوانیم با اتباع کشورهای خارجی بدون مشکل ارتباط برقرار کنیم. خوشبختانه شیوه های مختلفی برای کمک به حل این مشکل ارائه شده است و تکنولوژی های بسیار خوبی ساخته شده تا ترجمه زبان ها به یکدیگر آسان‌ تر و سریع ‌تر صورت بگیرد. امروز با یکی از بهترین برنامه ها برای این کار در خدمت شما هستیم. Talking Translator عنوان یک اپلیکیشن برای ترجمه سریع و آسان جملات به بیش از ۱۰۰ زبان مختلف، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط ideal app team توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه اندروید از بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و با آن می توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالایی جملات و کلمات زبان های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید. رابط کاربری برنامه به دو قسمت تقسیم بندی شده است که در هر کدام از قسمت ها جملات مربوط به یک زبان نمایش داده می شود. طراحی این برنامه به گونه ای است که بتوانید گوشی خود را در بین خود و شخص مقابل قرار دهید و هر کسی بتواند به راحتی متن ها را به شکل صحیح و نه معکوس مشاهده کند. ورود متن به برنامه به سه طریق قابل انجام است. هم می توانید متن خود را با کیبورد وارد کنید و هم می توانید با حرف زدن آن را وارد برنامه نمایید. علاوه بر این امکان کشیدن و نوشتن به صورت دست خط نیز وجود دارد. تاریخچه ترجمه های شما در برنامه نگهداری می شود تا بتوانید در آینده راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید جملات مهم و پر استفاده را علامت گذاری کنید تا در یک بخش جداگانه ذخیره شوند. امکان کپی کردن متن ها و اشتراک گذاری آن ها با دیگران نیز فراهم شده است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Talking Translator اندروید:

  • پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا
  • امکان حرف زدن و ترجمه توسط برنامه با سرعت بسیار بالا
  • قابلیت کشیدن و نوشتن به صورت دست خط
  • ذخیره تمامی ترجمه ها در تاریخچه برنامه
  • قابلیت علامت گذاری جملات مهم برای دسترسی راحت تر به آن ها

اپلیکیشن Talking Translator یک ابزار عالی برای برقراری ارتباط به زبان های مختلف است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.8.4

    • We are having the greatest time, thanks to all your love
    • We have improved it so that a lot of people can use it steadily
    • The app has been perfectly renewed. Spread the word around you
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Hi Dictionary

نسخه جدید و آخر Hi Dictionary

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران