نسخه جدید و کامل Zello

دسته بندی:

Zello PTT Walkie Talkie v4.109.9 اپلیکیشن واکی تاکی با امکانات فراوان مخصوص اندروید نسخه اصلی و رسمی برنامه با 50.000.000 دانلود در گوگل پلی

همه ما با واکی تاکی آشنا هستیم؛ یک گیرنده/فرستنده رادیویی که اکثرا آن را با فیلم‌های پلیسی و یا اسباب بازی‌ های دوران کودکی به خاطر می‌ آوریم. واکی‌ تاکی یک دستگاه بیسیم قابل حمل است که امواج رادیویی را به صورت دوطرفه مخابره می‌کند. بیسیم واکی‌ تاکی در موقعیت و مکان‌ های مختلف کاربرد های فراوانی دارد. در گذشته، این وسایل با اندازه‌ هایی بسیار بزرگ ساخته می‌شدند، اما حالا ابعاد آنها کاهش پیدا کرده و به اندازه یک تلفن همراه معمولی هستند. ایده گفتگوی صوتی سریع با اشخاص و گروه‌های مختلف، سبب شده تا واکی تاکی هم‌چنان میان کاربران محبوب باشد. حالا که دستگاه های هوشمند همراه می توانند هر کاری انجام دهند، چرا نشود از آن ها به عنوان واکی تاکی استفاده کرد. Zello PTT Walkie Talkie عنوان یک اپلکیشن واکی تاکی مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Zello Inc توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. Zello یک اپلیکیشن پیام رسان پیچیده با قابلیت واکی تاکی در قلب آن است. این نرم افزار ضمن ارائه صدای با کیفیت، از هدفون ‌های بلوتوثی هم پشتیبانی می‌کند. با حضور هم ‌زمان 6000 کاربر، شما می ‌توانید در کانال ‌های خصوصی یا عمومی به گفتگو بپردازید. این نرم افزار در پس ‌زمینه اجرا می‌شود، به همین جهت هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. این‌ها تمام ویژگی ‌های Zello نیستند، اپلیکیشن پیش رو همراه با سرویس پیام کوتاه و پشتیبانی از اپل واچ و ساعت های هوشمند اندرویدی در اختیار کاربران قرار گرفته است. به این موارد باید ادغام شدن با دفترچه تلفن را نیز اضافه کرد. در نتیجه، گفتگو با هر کسی که اپلیکیشن را نصب کرده باشد، امکان ‌پذیر خواهد بود. در صورت تمایل هم می‌ توان اطلاعات تماس را به وسیله کد QR داخلی به اشتراک گذاشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Zello PTT Walkie Talkie اندروید :

  • استریم لحظه ای،‌ با صدای بسیار با کیفیت
  • قابلیت نمایش در دسترس بودن مخاطبین و نمایش استاتوس های متنی
  • قابلیت گفتگو به صورت خصوصی و عمومی با ۶۰۰۰ کاربر
  • پیشتیانی از هندزفری بلوتوث
  • پشتیبانی از Android wear
  • دارای تاریخچه گفتگو های گذشته
  • دارای هشدار تماس و Push notifications
  • قابلیت کار روی وای فای، 2G،3G و 4G

اپلیکیشن Zello PTT Walkie Talkie برنامه ای بسیار کاربردی برای کسانی است که می خواهند به صورت بلادرنگ با مخاطبین خود با هزینه بسیار پایین به صورت عمومی و خصوصی گفتگو کرده و صدای آن ها را بشنوند. این برنامه برای کشاورزان، کوهنوردان، ورزشکاران و … بسیار مفید است و آن ها از صرف هزینه های زیاد برای خرید دستگاه واکی تاکی بی نیاز می کند. Zello PTT Walkie Talkie یکی از بهترین برنامه ها در نوع خود است و تنها در گوگل پلی بالای 50.000.000 بار دانلود شده و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید و دستگاه اندرویدی خود را به یک واکی تاکی کامل تبدیل کنید.



  • تغییرات نسخه 4.109.9

    • In this release we improved functionality when sending messages to offline contacts, resolved a bug impacting the Telo TE390, and fixed several other minor issues.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران