دانلود نسخه جدید و آخر Acons

دسته بندی:

Acons – Icon Pack v1.2.7 – آیکون پک جذاب و متنوع اندروید! نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.49 دلار

Acons – Icon Pack عنوان یک آیکون پک جذاب و در عین حال متنوع می باشد که توسط GSeth توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. داشتن آیکون هایی زیبا یکی از اصلی ترین شرایط زیبا سازی اینترفیس به شمار می رود. متاسفانه بسیاری از کاربران به طور مداوم در تلاش اند که تغییراتی را در UI ایجاد کنند اما نمی دانند که آیکون ها را به چه صورتی می توان تغییر داد. از طرفی آیکون ها تاثیر مستقیمی بر محیط رابط کاربری دارند! همان طور که در پست های قبلی نیز به این موضوع اشاره کرده ایم راه های مختلفی برای ایجاد تغییرات در نماد های صفحه نمایش وجود دارد اما یکی از بهترین و سریع ترین شان را می توان آیکون پک ها دانست. شما به کمک آیکون پک ها قادر خواهید بود که بدون هیچ گونه اتلاف وقتی و تنها با یک اشاره مجموعه ای از آیکون های نمایشگر را تغییر دهید. یکی از بهترین بسته های نمادی که در این پست قصد معرفی آن را داریم Acons – Icon Pack می باشد. این آیکون های دوار با داشتن تنوعی بسیار بالا و هم چنین استفاده از رنگ هایی مختلف زیبایی صفحه نمایش اسمارت فون تان را دو چندان کرده و شما را تحت تاثیر خود قرار می دهند! به هر حال بهتر است این بسته بی نظیر را از دست ندهید و برای دریافتش با ما همراه باشید.

مجموعه آیکون هایی متنوع و گوناگون در Acons – Icon Pack

یکی از اصلی ترین مزیت های برنامه Acons – Icon Pack به نسبت دیگر آیکون پک های موجود در مارکت اندرویدی تعداد بالای نماد های موجود در آن می باشد. در حال حاضر بیش از 3600 آیکون گوناگون در دسترس شما عزیزان قرار دارد که برنامه ها و بازی های متنوعی را تحت پوشش خود قرار می دهند. همان گونه که در توضیحاتی فوق نیز به آن اشاره کردیم، این آیکون ها نه تنها بسیار متنوع هستند بلکه از بهترین رنگ ها و طرح ها در آن ها استفاده شده است. دوار بودن آیکون ها باعث می شود که در هر نوع نمایشگری بتوان از آن ها استفاده کرد و هر نوع والپیپری را برای پس زمینه در نظر گرفت.

دسترسی به والپیپر های اختصاصی در کنار آیکون ها

تیم توسعه دهنده برنامه Acons – Icon Pack نه تنها تلاش کرده است آیکون هایی فوق العاده را در اختیار کاربرانش قرار دهد، بلکه با ارائه مجموعه ای از والپیپر هایی زیبا می خواهد که یک اپ شخصی سازی کامل را عرضه کند! در این برنامه نه تنها به نماد ها بلکه به مجموعه ای از 24 تصویر زمینه خاص نیز دسترسی دارید که از هماهنگی بسیار بالایی با این آیکون ها برخوردار هستند. همانند آیکون ها این والپیپر ها نیز بر پایه سرور های ابری بوده و به طور مداوم توسط تیم طراح به روز رسانی خواهند شد.

دسته بندی آیکون ها برای دسترسی آسان

در نرم افزار Acons – Icon Pack تلاش شده است که تمامی آیکون ها با دقتی بسیار بالا دسته بندی شوند. این دسته بندی به شما عزیزان کمک می کند که از اتلاف وقت جلوگیری کرده و تنها با یک اشاره به مجموعه نماد های دلخواه تان دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این نوار جست و جو این اجازه را می دهد که با استفاده از کلمه کلیدی یک سرچ دقیق را تجربه نمایید. باید عنوان کنیم که این بسته بی نظیر از لانچر های متنوع و محبوبی پشتیبانی می کند که همین امر نیز یکی از دلایل پر طرفداری آن در بین کاربران اندرویدی می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Acons – Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از 3600 آیکون متنوع و رنگارنگ
  • والپیپر هایی فوق العاده با هماهنگی بالا نسبت به آیکون ها
  • دسته بندی آیکون ها در دسته بندی های گوناگون
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون توسط توسعه دهنده
  • امکان جست و جو در میان لیست آیکون های موجود
  • پشتیبانی از محبوب ترین لانچر های پلی استور
  • به روز رسانی مداوم و اضافه شدن آیکون های جدید

اپلیکیشن Acons – Icon Pack با داشتن مجموعه ای از آیکون های زیبا توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.49 دلار توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها توجه داشته باشید که این آیکون پک تا به کنون فروشی نداشته و با دریافت آن از وب سایت اپلیکیشن برتر بدون شک جزو اولین کاربرانش در ایران و جهان خواهید بود.



  • تغییرات نسخه 1.2.7

    • 72 New Icons
    • App ID Fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران