دانلود نسخه کامل Sky Roller

دسته بندی:

Sky Roller v1.8.9 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده اسکیت باز آسمان مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن کفش ها و شخصیت ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Sky Roller – اسکیت باز آسمان نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی HOMA GAMES برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی HOMA GAMES خالق آثار فوق العاده ای همچون Freeze Rider، Idle World و ده ها بازی فوق العاده دیگر است و با میلیون ها دانلود در مارکت اندروید کارنامه بازی سازی خوبی را برای خودش به ثبت رسانده است. این بازی توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده، تجربه منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. گیم پلی Sky Roller بسیار ساده است و مکانیزم های آن پیچیدگی خاصی ندارد. به همین دلیل هم هیچ محدودیت سنی ای ندارد و برای همه رده های سنی مناسب است. این بازی از آن دسته بازی هایی است که آنقدر ساده شده که دیگر جایی برای ساده شدن در آن باقی نمانده است. Sky Roller بلافاصله شما را وارد یک جهان سورئال و مینیمالیستی می کند. جایی که کاراکتر اصلی شما که یک اسکیت سوار است روی یک مسیر مسابقه ای تشکیل شده از اشکال هندسی مختلف سفید و خاکستری و سیاه حرکت می کند. اگر با بازی هایی مثل Jelly Shift از استودیو بازی سازی Voodoo آشنا باشید، تقریباً می توانید متوجه شوید گیم پلی Sky Roller چگونه است.

در بازی Sky Roller کاراکتر شما به صورت خودکار در مسیر خودش حرکت می کند و ماموریت شما این است که با تاچ کردن و درگ کردن اندازه پا های او را تغییر دهید تا بتواند از موانع عبور کند و آیتم های امتیازی را جمع آوری کند. در ادامه این آیتم ها می توانند برای خریدرای اسکیت های جدید و آنلاک کردن کاراکتر های دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. همانطور که خودتان هم به سرعت متوجه خواهید شد، واقعاً چیز زیادی در این بازی وجود ندارد. این موضوع می تواند برای بعضی از گیمر ها یک نکته منفی به حساب بیاید، در حالی که بعضی از گیمر ها دقیقاً به خاطر همین نکته و به خاطر ساده بودن و مینیمالیستی بودن یک بازی را انتخاب می کنند. Sky Roller برای دسته دوم این گیمر ها یک بازی عالی است و برای پر کردن اوقات فراغت بسیار مناسب می باشد. Sky Roller توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و با بیش از 50.000.000 دانلود به شکل سورپرایز کننده ای مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. به همین دلیل، تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی محبوب و پرطرفدار را در دو نسخه اصلی و مود شده و بدون محدودیت و به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.8.9

    • Hey Rollers,
    • Enjoy the better experience with the new version of Sky Roller!
    • Stay tuned for next updates
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران