دانلود آخرین نسخه Cyber Dead

دسته بندی:

Cyber Dead v1.0.46.165 Mod – بازی سایبر دد: جوخه زامبی‌های آهنین اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Cyber Dead: Metal Zombie Shooting Super Squad – سایبر دد: جوخه زامبی‌های آهنین عنوان یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Angles Game Studio به عنوان یک بازی فریمیوم برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Cyber Dead: Metal Zombie Shooting Super Squad دومین بازی از مجموعه بازی های پرطرفدار Cyber Dead و ادامه Cyber Dead Premium: Modern Run and Gun game محسوب می شود. این بازی با وفاداری به فرمول گیم پلی بازی اول، توانسته گیم پلی جذاب و سرگرم کننده ای را ارائه کند و تجربه منحصر به فردی را برای طرفداران این مجموعه به ارمغان بیاورد. گیمر های دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی بازی های شوتر دو بعدی را به خاطر دارند. در آن سال ها این سبک بازی ها از محبوبیت بالایی برخوردار بودند و دائماً بازی های زیادی در این سبک به بازار عرضه می شدند. Cyber Dead: Metal Zombie Shooting Super Squad یک بازی در همین سبک است و قصد دارد نوآوری هایی را چاشنی این ژانر کند و بازی ای متفاوت خلق کند که الحق و الانصاف در رسیدن به این هدف موفق بوده است. در ابتدا بهتر است راجع به ظاهر بازی صحبت کنیم. همانطور که از تریلر بازی و تصاویر اسکرین شات بر می آید، فضای گرافیکی بازی خارق العاده و چشم نواز است. انیمیشن ها و افکت ها فوق العاده هستند و طراحی هنری کاراکتر ها و جهان بازی دارای استایل سایبرپانک می باشند. در کنار ظاهر بازی، صداگذاری ها هم عالی کار شده اند و افکت های صوتی ای مثل صدای گلوله ها و صدای خشاب گذاری اسلحه و همچنین صدای کشته شدن زامبی ها اتمسفر جذابی را برای این بازی خلق می کنند. در بخش گیم پلی، مکانیزم های این بازی با مکانیزم های اکثر بازی های این سبک مشابه است. در این بازی المان های شوتر و بزن بکش به خوبی در بطن بازی دیده می شوند. قهرمان شما می تواند پرش کند، دش کند، و در جهات مختلف شلیک کند. اسلحه ‌‌های قهرمان تان دارای تیر های مشخص اما نامحدود است و بسته به نوعی که دارند، پر کردن خشاب شان کمی طول می کشد. معیار سلامتی قهرمان تان هم محدود است و هنگامی که سلامتی تان کم شد باید به دنبال بسته های سلامتی بگردید. علاوه بر اسلحه های معمولی یک موشک هم در اختیار دارید که بسیار قدرتمند است و می توانید از آن برای از بین بردن تعداد زیادی از دشمنان که در یک جا جمع هستند استفاده کنید.

شایان ذکر است که در بازی Cyber Dead: Metal Zombie Shooting Super Squad اسلحه ها و موشک تان قابلیت ارتقاء دارند و علاوه بر آن خود قهرمان تان هم می تواند ارتقاء پیدا کند و تجهیزات جدید دریافت کند. قهرمان شما قدرت مانور بالایی ندارد و زیاد نمی توانید با پرش هایتان از دست دشمنان فرار کنید. اما خوشبختانه امکان تیراندازی در هنگام پرش هم وجود دارد و این کار را کمی برای شما آسان تر می کند. در عین حال، حرکت هایتان باید حساب شده باشد و در جاگیری و تیراندازی هایتان به سمت اهداف باید دقت کنید. هر مرحله به چند بخش تبدیل شده است که در هر بخش شما باید زامبی هایی که در مقابل تان قرار می گیرند را نابود کنید. با نابود کردن زامبی ها و رسیدن به انتهای مرحله با یک باس مواجه می شوید که پس از شکست دادنش قادر خواهید بود به مرحله بعدی راه پیدا کنید. سیستم مبارزاتی بازی بسیار آسان است و به جز چند مرحله باقی مراحل چیزی نیستند که نتوانید از عهده اش بر بیاید. علاوه بر این، هر چند وقت یکبار به مراحلی می رسید که متفاوت با مراحل کلی بازی هستند و سعی می کنند با سناریو های مختلف بازی را از حالت یکنواختی خارج کنند. در کل باید گفت از نظر گیم پلی Cyber Dead: Metal Zombie Shooting Super Squad بسیار خوب کار شده است و گیم پلی رضایتبخشی دارد. دشمن ها متنوع هستند و هر کدام از آنها قدرت های مختلفی دارند که رفته رفته و در طول مراحل بازی معرفی می شوند. قهرمان شما هم قدرت های خوبی دارد و کنترل کردن آن به راحتی از طریق دکمه های مجازی که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده است انجام می شود و سر در آوردن از آنها اصلاً کار دشواری نیست. داستان کلی بازی هم جذاب است و از ایده اورجینالی استفاده کرده است. زامبی های سایرپانکی که توسط قهرمان داستان کشته می شوند چیزی نیست که در بازی های دیگر آن را دیده باشید. در آخر باید بگوییم بازی Cyber Dead: Metal Zombie Shooting Super Squad توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.2 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : شما در نسخه مود باید از الماس استفاده کنید تا بجای کم شدن، زیاد شود.

تغییرات نسخه v1.0.46.165 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران