دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Room Flip

دسته بندی:

Room Flip: Design Dream Home v1.3.9 Mod – بازی طراحی مجدد خانه: طراحی خانه رؤیایی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و ستاره نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Room Flip: Design Dream Home – طراحی مجدد خانه: طراحی خانه رؤیایی عنوان یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Nukebox Studios برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. بازی های ژانر تفننی از جمله بازی هایی هستند که همیشه طرفداران خاص خودشان را داشته اند. یکی از سبک هایی که در این ژانر مورد توجه گیمر ها قرار گرفته است سبک ساختن خانه رؤیایی است. معمولاً در این سبک بازی ها شما در نقش یک طراح دکوراسیون داخلی و یا یک فرد معمولی هستید که سعی می کند طراحی داخلی خانه ها را به عهده بگیرد و آنها را زیبا تر کند و در نهایت به فروش برساند. Room Flip: Design Dream Home هم دقیقاً یکی از همین بازی هاست که شما را در نقش یک طراح دکوراسیون داخلی قرار می دهد و از شما می خواهد با به عهده گرفتن پروژه های مختلف و سفارش ها، خانه های رؤیایی مشتریان تان را بسازید. گیم پلی بازی بسیار ساده است و از المان هایی استفاده می کند که بیشتر در بازی هایی مثل My Home: Design Dreams و Flip This House دیده اید. برای انجام طراحی داخلی باید در بیش از ۵۶۰ لول هیجان انگیز کاشی ها را با یکدیگر جور کنید و به بیش از ۲۰۰ آیتم دسترسی پیدا کنید. خط داستانی ریلتی شو بازی هم در نوع خودش جالب است و بر روند پیش روی شما تأثیر گذار است. در طول بازی با کاراکتر های مختلفی برخورد می کنید و با ماجرا های آنها آشنا می شوید. برای کاراکتر های خودتان هم می توانید به بیش از ۱۵۰ آیتم شخصی سازی دسترسی داشته باشید که هم مربوط به کاراکتر های مرد می شوند و هم کاراکتر های زن.

با انجام دادن مرحله های بازی Room Flip: Design Dream Home می توانید کوین یا همان سکه به دست بیاورید و با استفاده از آن آیتم های مختلف را آنلاک کنید و از طراحی داخلی ساختمان و میز و مبل و صندلی و… لذت ببرید. خوشبختانه خانه ها هم بسیار متنوع هستند و هیچکدام از خانه ها مشابه یکدیگر نیستند و در لوکیشن های مختلفی مثل آفریقا، اسپانیا، مراکش و بسیاری لوکیشن های دیگر هستند که هرکدام استایل خاص خودشان را دارند. کنترل ها هم بسیار آسان هستند و بدون شک چیزی نیستند که نتوانید از عهده اش بر بیاید. در کل، می توانیم Room Flip: Design Dream Home را به عنوان یکی از بازی های خوب ژانر تفننی معرفی کنیم که گیم پلی رضایتبخشی را برای پر کردن اوقات فراغت به ارمغان می آورد و تجربه کمپین آن می تواند جذاب و سرگرم کننده باشد. از لحاظ بصری، گرافیک بازی خارق العاده است و طراحی هنری کاراکتر ها و آیتم ها و بخش های مختلف جهان بازی به زیبایی هرچه تمام تر هستند. انیمیشن ها و افکت ها و نورپردازی ها و ترکیب رنگ های عمیق به کار رفته در طراحی هنری بازی هم یکی دیگر از نقاط قوت این بخش به شمار می روند. از بعد شنیداری، موسیقی متن و افکت های صوتی بازی شنیدنی هستند و اتمسفر کم نظیری را برای این بازی خلق می کنند. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد بازی Room Flip: Design Dream Home را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود آنقدر از ستاره ها و طلاها استفاده کنید تا نامحدود شود [برای تازه کردن مقدار از صفحه خارج شوید و مجددا وارد شوید].



  • تغییرات نسخه 1.3.9

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران