دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه SUPER

دسته بندی:

Super Icon Pack v2.2 – اپلیکیشن آیکون پک دوار جذاب اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

محیط های یک نواخت همیشه تاثیرات منفی در روحیه ما می گذارند و باعث می شوند که از فعالیت های مان خسته شویم. این موضوع در تمامی زمینه ها صدق کرده و تکنولوژی نیز از این امر مستثنی نیست. به همین دلیل شرکت های سازنده اسمارت فون ها سعی می کنند که در هر سال چندین و چند گوشی جدید معرفی کرده و امکانات متنوعی را به آن ها اضافه نمایند. این امکانات تنها مربوط به بخش سخت افزاری نبوده و هر ساله شاهد تغییراتی در بخش نرم افزاری علل خصوص رابط کاربری هستیم. در اندروید های مختلف توسعه دهندگان همواره سعی دارند که از آیکون های اختصاصی خود استفاده کنند؛ اما استفاده طولانی مدت از این آیکون ها باعث یک نواخت شدن محیط کاربری می شود. به همین دلیل کاربران به سراغ ابزار جانبی برای شخصی سازی می روند. یکی از بهترین راه های شخصی سازی صفحه نمایش، تغییر آیکون ها می باشد که قصد داریم در این پست شما را با یک آیکون پک فوق العاده آشنا کنیم. Super Icon Pack عنوان یک آیکون پک دوار جذاب می باشد که توسط DrumDestroyer Themes توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم این آیکون پک با برقراری دسترسی کاربران به صد ها آیکون مختلف کمک می کند که اینترفیس را دستخوش تغییراتی کرده و آیکون ها را با نماد هایی جذاب تر تعویض کنید. مشخصه اصلی این آیکون ها دوار بودن شان می باشد که با بهره مندی از رنگ هایی گرم و پویا جذابیت اینترفیس را دو چندان می کنند. بر خلاف دیگر آیکون پک های مشابه که تعدادی محدود از والپیپر ها را ارائه می دهند؛ در این استارت اپ به بیش از 200 والپیپر اختصاصی دسترسی خواهید داشت که هر کدام شان به نوعی جذاب و زیبا به نظر می رسند. برای استفاده از آیکون های موجود در این مجموعه نیازی به نصب لانچر های بی کیفیت و نا آشنا نبوده و با دسترسی داشتن به محبوب ترین لانچر های اندرویدی قادر به بهره مندی از آن ها خواهید بود. علاوه بر این چندین گزینه برای ایجاد میانبر ها نیز در اختیار شما قرار داده می شوند که با فعال سازی شان دیگران را متجب خواهید کرد!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Super Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از آیکون های دایره ای زیبا
  • به کار رفتن رنگ هایی گرم و پویا در آیکون ها
  • نهایت دقت در طراحی آیکون ها توسط تیم توسعه دهنده
  • دسته بندی تمامی آیکون ها در گروه های مختلف
  • فعال سازی آیکون های دلخواه تان تنها با یک اشاره
  • مجموعه ای از 200 تصویر زمینه اختصاصی و متناسب با آیکون ها
  • مجموعه میانبر های تنظیمات طراحی شده همانند اندروید 10
  • پشتیبانی از لانچر های محبوب و معروف اندرویدی
  • چندین سبک مختلف و گوناگون آیکون

اپلیکیشن Super Icon Pack با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت پر طرفدار و پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.2

    • Over 120 new icon requests! Premium icon requests now available, choose between 1, 3, or 5 requests to be added to next update as well as all other packs and future releases. Much more coming soon, thank you for your support!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران