دانلود آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی Zombie Defense

دسته بندی:

Zombie Defense – Plants War v1.1.12 Mod – بازی دفاع در برابر زامبی ها – نبرد گیاهان انـدرویـد نسخه معمولی نسخه مود (الماس نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Zombie Defense – Plants War – Merge idle games نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی CSCMobi Stud i os برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی CSCMobi Studios پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و خالق بازی هایی مثل Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games است. Zombie Defense – Plants War – Merge idle games هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی متفاوت،‌ تجربه ای را به ارمغان بیاورد که بدون شک برای شما جذب و سرگرم کننده خواهد بود. Zombie Defense – Plants War – Merge idle games اساساً یک بازی زامبی کشی آیدل است. گیم پلی این بازی از جهات بسیاری به گیم پلی بازی معروف و پر طرفدار Plants vs Zombies شباهت دارد و بسیاری از المان های بازی Plants vs Zombies در بازی Plants War – Merge idle games هم دیده می شود. اما توسعه دهندگان توانسته اند ویژگی های جدید و جالبی به این بازی اضافه کنند و آن را به یک بازی کاملاً جدید تبدیل کنند. این بار هم یک پاندمی زامبی در سراسر جهان به وقوع پیوسته و بسیاری از انسان ها را به زامبی تبدیل کرده است. اما دانشمندان موفق شده اند با تغییر ژنتیکی و جهش گیاهان، به آنها ویژگی منحصر به فردی بدهند که بتوانند با پرتاب کردن دانه هایشان به سمت زامبی ها آنها را بکشند و به کلی از بین ببرند.

در بازی Zombie Defense – Plants War – Merge idle games شما فقط یک وظیفه دارید و آن هم کشتن و از بین بردن زامبی ها است. در هر مرحله، زامبی ها از یک طرف حرکت می کنند و سعی می کنند به بیس شما نفوذ کنند. اما شما باید با استفاده از باغچه و گیاهانی که در اختیار تان قرار می گیرند مانع آنها شوید و نگذارید زامبی ها موفق شوند. باغچه شما از جایگاه های مختلفی تشکیل شده است اما در ابتدای بازی همه آنها آنلاک نیستند. به همین ترتیب، گیاهان هم در ابتدای بازی کم هستند و شما به تمام گونه های آنها دسترسی ندارید. اما کم کم که زامبی ها را کشتید و آنها را از بین بردید می توانید پول به دست بیاورید و جایگاه های بیشتری را در باغچه تان آنلاک کنید. همچنین، شما قادر خواهید بود در طول بازی گیاهان را با هم ادغام کنید و گونه های پیشرفته آنها را آنلاک کنید ( گیاهان هر ۱۵ ثانیه در اختیارتان قرار می گیرند). ناگفته نماند، زامبی ها هم گونه های متفاوت خودشان را دارند و سیستم مبارزاتی بازی به شکلی طراحی شده است که هرچه شما بیشتر در بازی پیشروی کنید با گونه های متفاوت تری از زامبی ها برخورد می کنید و چالش های دشوار تری پیش رویتان قرار می گیرد. در مجموع، این بازی دارای ۳ چپتر و بیش از ۲۰۰ مرحله است، گیاهان ۷۰ نوع هستند، و زامبی ها هم ۶۲ نوع هستند و بدون شک کمپین این بازی می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند و اوقات لذت بخشی را برایتان رقم بزند. Zombie Defense – Plants War – Merge idle games امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.1.12

    • Version 1.1.12 26/05:
    • - Fix some minor bugs.
    • - Optimize performance.
    • Thanks for enjoying Zombie Defense!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران