نسخه جدید و آخر CatSpa

دسته بندی:

Cat Spa v1.0.18 Mod – بازی تفننی سرگرم کننده استراحتگاه گربه ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جایزه بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Cat Spa نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Hype r Beard برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی کاربلد HyperBeard پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و خالق بازی های فوق العاده و بی نظیری همچون Tsuki Adventure ، Adorable Home ، KleptoCats ، BunnyBuns ، است. Cat Spa هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی بسیار ساده و البته سرگرم کننده، تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی تا کنون بیش از 1.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شده و مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار گرفته است. Cat Spa اساساً یک بازی مدیریت کسب و کار در مورد گربه هاست. بنابراین، اگر از بازی های مدیریت کسب و کار و گربه های با نمک و دوست داشتنی خوشتان می آید، مطمئناً از Cat Spa هم خوشتان خواهد آمد. در این بازی شما کنترل یک استراحتگاه گربه ها را در اختیار دارید که به گربه ها ماساژ می دهد. هدف شما این است که رتبه استراحتگاه‌ را افزایش دهید و آن را بیشتر توسعه دهید تا بتوانید خدمات دیگری را هم به گربه ها ارائه دهید. به طور مثال در شروع کار تان فقط به گربه ها ماساژ می دهید، اما در ادامه که آرایشگاه را آنلاک کردید قادر خواهید بود خدمات آرایشی هم ارائه دهید. کیوسک هم خدمت دیگری است که بعد ها می توانید آن را در بازی آنلاک کنید. در بازی Cat Spa، روش های زیادی برای افزایش رتبه استراحتگاه وجود دارد. اما بهترین روش برای انجام اینکار تکمیل کردن اهداف روزانه است. علاوه بر این روش، شما می توانید از طریق خرید اسباب و اثاثیه هم رتبه استراحتگاه را افزایش دهید. اسباب و اثاثیه های مختلفی در بازی وجود دارند اما کیفیت آنها از همه چیز مهمتر است. هرچه کیفیت اسباب و اثاثیه بالاتر باشد، رتبه بیشتری برای استراحتگاه به دست می آید. افزایش رتبه استراحتگاه یکی از چالش های اصلی بازی است و این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید استراحتگاه را بیشتر توسعه دهید. به طور مثال، با رسیدن به رتبه ۲۰۰ ، آرایشگاه در دسترس شما قرار می گیرد و می توانید آن را آنلاک کنید.

در بازی Cat Spa برای خرید کردن به پول نیاز دارید که این پول ها را باید از طریق سرویس دادن به گربه ها به دست بیاورید. یکی از پول های رایج بازی سیب است. شما می توانید برای ماساژ دادن گربه ها خدماتی مثل، ماساژ با روغن لیمو، ماساژ با روغن آلوئه ورا، و… را به گربه ها ارائه دهید و به ازای آن سیب دریافت کنید. هر نوع ماساژ قیمت خاصی دارد که بعداً می توانید با به دست آوردن مهارت ها قیمت آنها را همافزایش دهید و از این طریق سیب های بیشتری دریافت کنید. هرچه اسباب و اثاثیه بیشتری بخرید و کیفیت آنها را افزایش دهید، میزان سیب دریافتی تان هم افزایش پیدا می کند. پیشخوان هم یکی دیگر از روش هایی است که با استفاده از آن می توانید سیب های زیادی به دست بیاورید. اگر پیشخوان داشته باشید گربه ها هنگام رفتن به شما سیب انعام می دهند، هرچه کیفیت پیشخوان تان هم بیشتر باشد میزان انعام و سیب دریافتی تان هم افزایش پیدا می کند. چورو هم نوع دیگری از پول بازی است که این نوع پول هم از طریق خدمات ماساژ به گربه ها به دست می آید. شما می توانید از چورو برای استخدام کارکنان بیشتر و آموزش دادن به آنها برای به دست آوردن مهارت ها استفاده کنید. در Cat Spa گربه ها چند نوع هستند. علاوه بر گربه های معمولی، گربه ها خاص و گربه های بدجنس هم در بازی وجود دارند و به استراحتگاه می آیند. گربه های معمولی کاملاً بی آزار هستند و فقط سرویس می خواهند اما گربه های بدجنس فقط می آیند که کسب و کار شما را بهم بریزند و هرج و مرج ایجاد کنند. شما باید حواستان به این نوع گربه ها باشد و سریعاً آنها را شناسایی کنید و با کلیک کردن روی آنها از استراحتگاه اخراج شان کنید. گربه های خاص هم حالت هدیه دارند و نیاز نیست به آنها سرویس بدهید، فقط هنگامی که این نوع گربه ها را شناسایی کردید روی آنها کلیک کنید تا رتبه و یا سیب از آنها دریافت کنید. برای آوردن گربه ها به استراحتگاه هم تنها کافی است روی قسمت Promote کلیک کنید تا گربه ها به استراحتگاه بیایند. Cat Spa توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید.

توجه : در نسخه مود بازی، بدون مشاهده تبلیغات جایزه دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.18

    • Facebook connect has been fixed.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران