آخرین نسخه برنامه اندروید NYT Cooking

دسته بندی:

NYT Cooking v2.23.0 بیش از 19000 دستور غذای تست شده از سراسر جهان مخصوص دستگاه های اندرویدی نسخه اشتراکی و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

آشپزی یک هنر است که هدفش طبخ غذاهای خوشمزه با استفاده از مواد غذایی به وسیله آتش یا بدون آن است. پخت غذا سابقه ای بسیار طولانی دارد و قدمت آن را نزدیک به قدمت وجود همو سیپین ها روی زمین می دانند. همین مسئله باعث شده است که است که در نقاط مختلف کره زمین و در هر کشور، شهر و منطقه، فرهنگ غذایی متفاوتی وجود داشته باشد. معمولا غذا هایی که در یک منطقه پخته می شوند با محصولات آن منطقه و میوه ها و حیوانات بومی آن جا تهیه می گردند. خیلی از افراد تا آخر عمر تنها از غذا های محل زندگی خود استفاده می کنند و تمایلی به امتحان کردن غذا های سایر مناطق کره زمین ندارند اما هستند کسانی که دوست دارند همواره غذایی متفاوت از نقطه ای متفاوت از کره زمین را استفاده نمایند. اگر شما هم از زمره این گونه افراد هستید، توصیه می کنیم برنامه ای که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم را از دست ندهید. NYT Cooking عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی به نشریه آشپزی نیویورک تایمز با هزاران دستور العمل از غذا های سراسر جهان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط The New York Times Company توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی در بین بیش از 19,000 دستور غذا گشت و گذار کرده و با استفاده از جستجوی هوشمند و دقیق آن دستور غذا های مورد نظر خود را پیدا کنید. غذا ها در دسته ها و بر چسب های مختلفی سازماندهی شده اند تا به آسانی بتوانید چیزی را که می خواهید بیابید. اگر به دنبال غذا های ساده و حاضری هستید یا می خواهید غذا های پر و پیمان برای شام ترتیب دهید یا این که گیاهخوار هستید و به دنبال غذا های بدون گوشت می گردید؛ این برنامه همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که محتوای این برنامه به زبان انگلیسی است و لازم است برای استفاده از آن کمی زبان انگلیسی بدانید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه NYT Cooking اندروید :

  • گشت و گذار آسان در آرشیو بزرگ دستور غذا ها
  • جستجو در بین بیش از 19000 دستور غذا با دسته بندی ها و برچسب های مختلف برای رژیم ها و وعده های غذایی متفاوت
  • اضافه شدن غذا های جدید به برنامه به صورت هفتگی
  • دارای کالکشن هایی از غذا ها که توسط ادیتور های نیویورک تایمز ایجاد می شوند
  • ذخیره و سازماندهی غذا های مورد علاقه با قابلیت دسترسی آسان به آن ها از هر جا

اپلیکیشن NYT Cooking یک برنامه عالی برای کسانی است که می خواهند همواره غذا های جدید را طبخ کرده و امتحان کنند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اشتراکی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.23.0

    • This release includes some improvements and bug fixes.
دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران