نسخه جدید و کامل Gallery

دسته بندی:

Gallery – Picture Gallery, Photo Manager, Album v2.8.9 – اپلیکیشن گالری مدرن و سریع اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار

Gallery – Picture Gallery, Photo Manager, Album عنوان یک گالری مدرن و سریع اندرویدی می باشد که توسط Photo Gallery Too l s توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. کاربران دستگاه های هوشمند فایل های مختلف و متنوعی را در حافظه اسمارت فون های شان ذخیره می کنند. بخش زیادی از این فایل ها را تصاویر و ویدئو ها تشکیل می دهد که برخی از آن ها حاوی اطلاعات مهمی هستند که ما در هر زمانی نیازمند دسترسی سریع به آن ها هستیم. یکی از ساده ترین روش ها برای مشاهده این گونه از فایل ها رفتن به دایرکتوری تعیین شده می باشد. اما با توجه به تعداد بالای آن ها و پوشه های گوناگون بالطبع دسترسی به تصاویر و ویدئو ها بدین شکل بسیار زمان بر است. توسعه دهندگان اندروید برای از بین بردن این مشکل اقدام به معرفی گالری ها کرده اند. اگر توجه کرده باشید در هنگام خرید گوشی اندرویدی جدید گالری جزو اپ های پیشفرض موجود در آن می باشد. با این حال همانند بسیاری از نرم افزار های پیش فرض، ممکن است که این برنامه از امکانات و گزینه های مدیریتی کافی برخوردار نباشد. به همین دلیل کاربران معمولا به سراغ دیگر برنامه های گالری می روند. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که در هنگام انتخاب یک گالری باید به آن توجه داشت سرعت بالای نمایش فایل ها می باشد که ما در برنامه Gallery – Picture Gallery, Photo Manager, Album شاهد هستیم! این استارت اپ بدون شک یکی از بهترین نرم افزار هایی است که کاربران به کمکش می توانند نظارتی هوشمندانه بر تمامی تصاویر و فایل های ویدئویی موجود در حافظه داشته باشند.

Gallery – Picture Gallery, Photo Manager, Album یک گالری سریع، مدرن، کم حجم و ساده

همان گونه که در توضیحات فوق به آن اشاره کردیم یکی از اصلی ترین مشخصه های برنامه Gallery – Picture Gallery, Photo Manager, Album سادگی و در عین حال رابط کاربری فوق العاده آن است که مدیریت و دسترسی به فایل ها را بسیار آسان تر می کند. همانند هر گالری دیگری پس از نصب این استارت اپ اسمارت فون تان به سرعت اسکن شده و تمامی ویدئو ها و تصاویر در یک محیط جامع نمایش داده می شوند. پس از اصافه شدن فایل های چند رسانه ای جدید به حافظه، سیستم هوشمند سریعا حافظه داخلی و یا اس دی کارت را اسکن نموده و لیستی از جدید ترین فایل ها را به نمایش می گذارد. علاوه بر این تصاویر و ویدئو های موجود در این استارت اپ همراه با اطلاعاتی کامل نمایش داده خواهند شد.

مدیریت و مشاهده فایل ها با یک اشاره

از دیگر مواردی که بدون شک در هنگام استفاده از گالری ها کاربران به آن نیاز دارند، سیستم مدیریتی پیشرفته می باشد. از این رو استارت اپ Gallery – Picture Gallery, Photo Manager, Album هر آن چیزی که برای مدیریت فایل ها به آن نیاز داشته باشید را در اختیار تان قرار خواهد داد. از مهم ترین گزینه های موجود مدیریتی می توان به کپی، انتقال و یا تغییر نام فایل ها اشاره کرد. برای دسته بندی تصاویر و یا ویدئو های موجود چندین گزینه متنوع در اختیارتان قرار دارد که استفاده و بهره مندی از آن ها تنها به شما و نیاز های تان بستگی خواهد داشت.

اجرای فایل های چند رسانه ای با پخش کننده داخلی

کاربران در هر روز بار ها و بار ها گالری گوشی هوشمند شان را اجرا کرده و اقدام به پخش آنها می کنند. یکی دیگر از نیاز های ما توانایی پخش فایل ها توسط گالری در فرمت های گوناگون می باشد. استارت اپ Gallery – Picture Gallery, Photo Manager, Album با داشتن یک موتور داخلی قدرتمند اجازه خواهد داد که هر نوع تصویر و یا کلیپ ویدئویی را با یک اشاره اجرا کنید. همه چیز در این گالری بر پایه سادگی و زیبایی بوده که استفاده از برنامه را نسبت به سایر نرم افزار ها بسیار لذت بخش تر می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Gallery – Picture Gallery, Photo Manager, Album اندروید:

  • یک گالری ساده، کم حجم، مدرن و در عین حال سریع
  • پشتیبانی از نمایش فایل های موجود در حافظه داخلی و اس دی کارت ها
  • اسکن سریع در صورت اضافه شدن تصویر و یا ویدئو جدید به حافظه
  • نمایش جزئیات دقیق انواع فایل های چند رسانه ای
  • چندین گزینه گوناگون برای مدیریت بی نقص فایل های تان
  • اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها با دوستان خود تنها با یک اشاره
  • استفاده از تصاویر به عنوان والپیپر صفحه نمایش اصلی
  • رابط کاربری فوق العاده جذاب و زیبا
  • تم تیره برای کار با برنامه در شب

اپلیکیشن Gallery – Picture Gallery, Photo Manager, Album با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 4.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.

توجه : برنامه فقط بر روی دستگاه های با پردازنده Arm64-v8a نصب می شود.



  • تغییرات نسخه 2.8.9

    • Bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه آخر و کامل  iSaveMoney برای موبایل

نسخه آخر و کامل iSaveMoney برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران