جدیدترین نسخه Dumb Ways

دسته بندی:

Dumb Ways to Die Original v35.6.4 Mod – بازی روش های احمقانه برای مردن اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dumb Ways to Die Original – روش های احمقانه برای مردن عنوان یک بازی سبک تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Metro Trains برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. ژانر بقاء همیشه یکی از خاص ترین ژانر های بازی ها بوده است. دلیل آن هم این است که برنده شدن در بازی های این ژانر تقریباً نزدیک به غیر ممکن است چراکه این بازی ها معمولاً به شدت دشوار هستند. از این رو استودیو های بازی سازی سازنده بازی های موبایلی سعی کرده اند بازی های ساده تری ارائه کنن و به همین دلیل دائماً دنبال داستان های جدیدی بوده اند تا بتوانند محتوای جدیدی ارائه کنند که گیمر ها حس نکنند در حال تنبیه شدن هستند! استودیو بازی سازی Metro Trains توانسته با ارائه بازی Dumb Ways to Die Original دقیقاً همین کار را انجام دهد و یک داستان جدید برای طرفداران این ژانر خلق کند که نه تنها اصلاً تنبیه کننده نیست بلکه بسیار سرگرم کننده هم است. نام و ماجرای این بازی در واقع برگرفته از یک ویدیو تبلیغاتی است که در سال ۲۰۱۲ در ملبورن استرالیا پخش شد. این ویدیو تبلیغاتی در کارزار خود تلاش می کرد تا سطح آگاهی مردم را نسبت به خطرات احتمالی که می توانست در کنار راه آهن و قطار پیش بیاید بالا ببرد. پس از اینکه این ویدیو تبلیغاتی توانست جایزه های بسیاری را در سطح بین الملی نصیب خودش کند، راه خودش را به دستگاه های موبایلی هم باز کرد. کاراکتر های بازی دقیقاً برگرفته از همان کاراکتر های کارتونی ویدیو تبلیغاتی هستد. اما اکنون شما وظیفه دارید از آنها در مقابل خطراتی که جانشان را تهدید می کند محافظت کنید و نگذارید به “روش های احمقانه” کشته شوند.

در هر دور از بازی Dumb Ways to Die Original تعداد ۳ عمر در اختیار دارید که در واقع همان کاراکتر شماست که زنده است و در حال جنب و جوش است و با هر بار کشته شدنش به طرز خنده داری جنب و جوشش متوقف می شود و درون یک قبر می افتد. بدیهی است اگر تمام عمر های شما به پایان برسد گیم اور می شوید و مجبور می شوید بازی را مجدداً از ابتدا آغاز کنید. متاسفانه مراحل بازی آنقدر متنوع و گوناگون نیستند و به چند مینی گیم خلاصه می شوند. مثلاً در بعضی موارد باید از روی چاله بین قطار و سکو بپرید تا زیر قطار له نشوید، در بعضی موارد باید سس خردل روی هاد داگ بریزید تا توسط مار گزیده نشوید، یا اینکه در میکروفون گوشی فوت کنید تا هواپیما سقوط نکند. اما آن چیزی که باعث شده است تا این بازی مورد توجه قرار بگیرد سیستم امتیازی و رکوردی و سیستم سطح دشواری آن است. هر بار که یک مرحله یا یک مینی گیم را با موفقیت پشت سر می گذارید امتیاز و رکورد تان افزایش پیدا می کند اما در عین حال سرعت هم افزایش پیدا می کند و کار را برای شما دشوار تر می کند. تا جایی که از شما خواسته می شود تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار ندهید اما شما هل می شوید و آن را فشار می دهید و خیلی راحت کشته می شوید. احمقانه است؟ خب دقیقاً همینطور است. هر چه باشد تنها یک نگاه ساده به نام بازی می تواند بگوید این همان چیزی است که باید انتظارش را داشته باشید! در مجموع باید اعتراف کنیم حجم حماقت خنده داری که در این بازی وجود دارد در هیچ بازی دیگری وجود ندارد. و شاید به همین دلیل است که این بازی مورد توجه بسیاری از گیمر ها قرار گرفته است و بیش از 50.000.000 بار دانلود شده است و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شده است. Dumb Ways to Die Original توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و به همین دلیل تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی هیچان انگیز و اعتیاد آور را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 35.6.4

    • May the 4th be with you on this special, American update of Dumb Ways to Die!
    • The beans are celebrating Independence this year with a limited time American-themed update just for you!
    • - Two new American themed minigames for you to enjoy!
    • - Exciting platform decorations!
    • - A whole bunch of fun!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران