نسخه کامل و آخر Tank Stars برای اندروید

دسته بندی:

Tank Stars v1.5.9 Mod – بازی اکشن جنگ تانک ها مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Tank Stars – نبرد تانک ها بازی پردانلود، محبوب و سرگرم کننده آرکید با طراحی و ساخت قابل قبول از استودیوی بازیسازی Playgendary برای اندروید است که تیم توسعه دهنده اش ان را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین آپدیت اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Tank Stars شما هستید و مجموعه ای از تانک های قدرتمند که قرار است با ان ها وارد جنگ هایی مهیج شوید! در صفحه دو بعدی کنترل یک تانک در اختیار شما قرار داده می شود که باید حریف مقابل را از بین ببرید و به کسب امتیاز بپردازید! با کسب امتیاز و پول قادرید تانک های قدرتمند تر را خریداری کرده و یا در صورت تمایل سلاح های قوی تر را باز کنید! سرعت عمل شما در بازی Tank Stars حرف اول را میزند، به سرعت پیشروی کنید و با نشانه گیری دقیق بمب را برروی دشمن بریزید و او را سرنگون کنید تا پیروز میدان باشید! بازی نسبت به حجم 100 مگابایتی اش عالی طراحی شده است و مجموعه ای از ویژگی های دوست داشتنی مثل گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج، کنترلرهای لمسی خوب و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را جلب می کند! اگر دوست دارید یک بازی جنگ تانک ها با ساخت عالی را تجربه کنید و اوقات فراغت تان را با یک بازی ارکید اعتیاداور پر کنید بدون شک تانک استارز – Tank Stars ارزش تجربه کردن را دارد و شما باید ان را امتحان کنید.

برخی از ویژگی های بازی آرکید محبوب Tank Stars اندروید:

  • امکان بازی به صورت آفلاین و یا انلاین با دوستان خود
  • در دسترس بودن تانک هایی با قدرت های منحصر به فرد
  • در دسترس بودن انواع سلاح های مختلف و متنوع
  • تنظیم زاویه شلیک به سمت رقیب و نابود کردن او
  • گرافیک فوق العاده زیبا با جلوه های بصری ویژه
  • صداگذاری هیجان انگیز با یک گیم پلی اعتیاداور
  • بروزرسانی های منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید

بازی Tank Stars تا به امروز 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین نسخه اش را به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید. بازی تانک استارز اندروید همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط تیم اپلیکیشن برتر تست شده و به صورت 100% سالم تقدیم تان گردیده است که می توانید با مراجعه به جعبه دانلود آن را با یک کلیک و به صورت رایگان با تعرفه اینترنت نیم بها دانلود نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.5.9

    • We are ready to make your game experience even greater! Bugs are fixed and game performance is optimized. Enjoy!
    • Our team reads all reviews and always tries to make the game better. Please leave us some feedback if you love what we do and feel free to suggest any improvements.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران