دانلود نسخه آخر My Museum

دسته بندی:

Dinosaur World: My Museum v0.72 Mod – بازی دنیای دایناسور ها: موزه من اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dinosaur World: My Museum نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Event Hor i zon Co برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. ایده Dinosaur World: My Museum ایده بسیار جالبی است. در این بازی شما کنترل یک گروه کاشف و باستان شناس ۲ نفره را به عهده می گیرید و سعی می کنید با رفتن به لوکیشن های مخلتف از سرتاسر جهان، کاوش انجام دهید و اسکلت های دایناسور ها را کشف کنید و در نهایت آنها را در موزه خودتان به نمایش بگذارید. دایناسور ها موجوداتی بودند که قبل از انسان ها بر زمین حکمرانی می کردند و فرمانروای بی چون و چرای این کره خاکی بوده اند. با وجود اینکه تئوری های زیادی در مورد چگونگی از بین رفتن نسل این موجودات مطرح شده، هنوز هم هیچکس دقیقاً نمی داند چه اتفاقی برای آنها افتاده است. به همین خاطر هم باستان شناسان تا به همین امروز بی وقفه در تلاش هستند تا با پیدا کردن بقایای این موجودات و پیدا کردن شواهد و مدارک از دل این بقایا، پرده از این راز بزرگ بردارند. این باعث شده تا موضوع دایناسور ها برای استودیو های بازی سازی موضوعی بسیار جذاب باشد. بازی Dinosaur World: My Museum هم توانسته یک ماجراجویی اکتشاف دایناسور ها را به خوبی به تصویر بکشد و با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فردی را برای شما به ارمغان بیاورد.

Dinosaur World: My Museum گیم پلی بسیار ساده ای دارد و از مکانیزم خلاقانه ای استفاده می کند. شما باید با استفاده از ابزار های خاک برداری و کشف بقایا، اسکلت دایناسور ها را از درون زمین بازیابی کنید و آنها را سر هم و تکمیل کنید و در موزه خودتان به نمایش بگذارید. به این ترتیب می توانید بازدیدکنندگان را به موزه خودتان جذب کنید و از این طریق پول به دست بیاورید. سپس می توانید با استفاده از این پول ها کاوش های خودتان را تامین مالی کنید و کاوش های بیشتری انجام دهید. به این ترتیب گونه های دایناسور بیشتری کشف می کنید و می توانید پول بیشتری از موزه خودتان به دست بیاورید. از آنجایی که عملیات کاوش در هر مرحله دشوار تر می شود، شما باید سعی کنید بخشی از پول هایی که به دست می آورید را روی ارتقاء ابزار های خاک برداری و کشف بقایا سرمایه گذاری کنید تا در مراحل دشوار تر هنگام پیدا کردن بقایای دایناسور ها به مشکل بر نخورید. البته، Dinosaur World: My Museum در پاداش دادن به کشفیات شما بسیار دست و دل باز است و شما آنقدر به سادگی پول به دست می آورید که می توانید راحت سر کیسه را شل کنید و تا دلتان می خواهد پول خرج کنید. گفتنی است، انواع و اقسام گونه های مختلف دایناسور ها در این بازی وجود دارد و بازی از این منظر توانسته تنوع خوبی را به وجود بیاورد که در نوع خودش جالب است و قطعاً برای شما لذت بخش خواهد بود. Dinosaur World: My Museum توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده اش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن روی دستگاه تان لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی پول خرج کنید ؛ می بینید بجای کم شدن زیاد می شود!



  • تغییرات نسخه 0.72

    • Two new fossils added to the map.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران