نسخه جدید و آخر Drag Battle 2 برای اندروید

دسته بندی:

Drag Battle 2: Race Wars v0.97.22 Mod – بازی مسابقه ای و جذاب “رقابت درگ 2” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جوایز بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Drag Battle 2: Race Wars – رقابت درگ 2: جنگ های مسابقه ای عنوان دومین بازی رسمی ا ز سری بازی های محبوب و خوش ساخت Drag Battle از استودیوی روسی Ice Storm در سبک مسابقه ای (ریسینگ) از نوع رقابت های درگ (Drag) است که بعد از محبوبیت قسمت اول یعنی Drag Battle Racing که بعد از عرضه قسمت دوم به Drag Battle تغییر نام پیدا کرد ساخته و عرضه شد. این بار نیز مفتخریم تا به عنوان اولین وب سایت اندرویدی ایرانی این بازی را برای دانلود به صورت رایگان و تست شده ارائه کرده ایم و آخرین نسخه اورجینال آن را همراه با یک نسخه مود به صورت مجزا برای دانلود فراهم سازی کرده ایم. اگر با بازی های معروف سبک Racing به ویژه بازی های سبک Drag آشنا باشید حتماً برترین عناوین موجود در این زمینه را به خوبی می شناسید. شاید سری بازی های Drag Battle هنوز به نسبت بازی های معروفی همچون CSR Racing یا Forza Street محبوب و شناخته شده نباشند اما باید گفت که در بین ده ها عنوان مختلف از بازی های سبک Drag ، فرانچایز Drag Battle جزو برترین ها به شمار می رود. در این بازی با طراحی هایی مدرن رو به رو هستیم و شاهد ویژگی هایی جذاب از یک بازی تکامل یافته سبک Drag هستیم که در آن تلاش سازندگان و درس گرفتن از مشکلات بازی های رقبا مشهود است. با معرفی و بررسی کلی این بازی جذاب با اپلیکیشن برتر همراه باشید.

Drag Battle 2: Race Wars یک بازی خیلی جالب و سرگرم کننده در سبک مسابقه ای از نوع رقابت های Drag است که ایده اصلی آن بدون شک از روی سری بازی های CSR Racing به ویژه CSR Classics برداشته شده است. در این بازی شما به دنیای رقابت های مهیج و نفس گیر درگ قدم می گذارید و باید برای موفقیت در این مسابقات از تمام تلاش خود استفاده کنید. درواقع باید گفت که موفقیت در این رقابت ها منوط به دو بخش مختلف است که اولین بخش به ماشین شما بستگی دارد و بخش دوم مهارت شما در رقابت های Drag را به چالش خواهد کشید. انواع و اقسام ماشین های مدرن، سوپر اسپرت و کلاسیک در بازی Drag Battle 2: Race Wars وجود دارند که تمام آن ها از روی مدل های واقعی ساخته شده اند. بخش ارتقاء، شخصی سازی، سفارشی کردن و مدیریت ماشین ها در بازی رقابت درگ 2 خیلی خوب و حرفه ای است و در آن شما به طیق عظیمی از آیتم ها برای این کار دسترسی خواهید داشت. از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه Drag Battle 2: Race Wars گرافیک بالا و پرجزئیات آن است. این گرافیک با بهینه سازی های متعددی همراه شده تا محصول نهایی حجم قابل قبولی به نسبت محتوا داشته باشد. صداگذاری های جذاب، سایه پردازی و نورپردازی ها، رفلکس ها و افکت های تصویری و فیزیک واقع گرایانه از جمله خصوصیت های گرافیکی این بازی زیبا است. اگر از دوست داران این سبک از بازی ها هستید و گرافیک خوب در مقایسه با حجم مناسب یکی از فاکتورهای انتخاب شماست، بازی رقابت درگ 2 بدون شک یکی از برترین انتخاب های شما خواهد بود. برای دانلود آخرین آپدیت این بازی به بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر بروید و به رایگان این بازی را برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود بازی شما بدون دیدن تبلیغات، جایزه بی نهایت دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 0.97.22

    • Fixed cards donation in clanes
    • Clanes created price changed to 1000 silver
    • UI improvements
    • Fixed race connection bug on weak devices
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران