دانلود نسخه آخر Sausage Wars

دسته بندی:

Sausage Wars.io v1.6.9 Mod – بازی آرکید جذاب و سرگرم کننده “جنگ های سوسیسی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Sausage Wars.io – جنگ های سوسیسی نامی از یکی دیگر از بازی های استودیوی Crazy Labs by TabTale برای سیستم عامل اندروید است که مدتی قبل یکی از معروف ترین و دوست داشتنی ترین بازی های آن یعنی Run Sausage Run را در اپلیکیشن برتر معرفی کرده بودیم و این بار نیز قصد داریم تا یک عنوان دیگر با همان شخصیت موجود در بازی نام برده (سوسیس) از این سازنده را خدمت شما معرفی کرده و آخرین آپدیت آن را جهت دانلود رایگان فراهم کنیم. در بازی Run Sausage Run که بیشتر از 50 میلیون دانلود در گوگل پلی ثبت کرده و به یکی از پرمخاطب ترین بازی های آرکید سال های اخیر تبدیل شد، با شخصیت جالب سوسیس آشنا شدیم. شخصیتی کارتونی، فانتزی و بسیار طنزآمیز که در یک گیم پلی سرگرم کننده و مهیج به بازیکنان معرفی شده بود و می بایست از نابود شدن فرار می کرد. این بازی به سرعت با بازخوردهای زیاد رو به رو شد و باعث شد تا Crazy Labs باری دیگر از همین تم برای ساخت یک بازی دیگر با همان المان ها استفاده کند. به همین خاطر، بازی جالب جنگ های سوسیسی یا Sausage Wars.io با الگوبرداری از بازی های معروفی مثل Stormer.io ، Agar.io ، Bacter.io و Dinosaur Rampage تولید و عرضه شد. در بازی حنگ های سوسیسی شما وارد نبرد بین سوسیس ها که حالا در شکل و شمایل گوناگونی دیده می شوند می شوید و باید برای بقای خودتان دیگر سوسیس ها را نابود کنید! روند بازی با ضربه زدن و یا پرت کردن دیگر کاراکترها به بیرون از نقشه و یا نابود کردن آن ها به پرت کردنشان به سمت تله ها انجام می شود.

در بازی Sausage Wars.io که قابل اجرا به صورت کاملاً آفلاین می باشد، شما باید کنترل یک سوسیس را به عهده بگیرید و با کشیدن انگشت به سمت اطراف، شخصیت بازی را نیز به آن سمت ببرید. کاری که شما باید انجام دهید نزدیک کردن شخصیت خودتان به دیگر بازیکنان داخل محیط است. به محظ نزدیک شدن به اندازه کافی باید روی صفحه ضربه بزنید تا سوسیس با ضربه سر به دیگر بازیکنان آسیب برساند! هر ضربه شامل یک آسیب و هول دادن رقبا به جهتی که ضربه از آن سمت وارد شده می باشد. این یعنی می توانید با ضربه زدن های پیاپی به دشمنان آن ها را به نقطه دلخواه بکشانید. در طول بازی انواع و اقسام دام ها و تله های مرگبار مثل چرخ دنده ها، حوزچه های اسید، چاقو و لبه های تیز و غیره وجود دارند که با هول دادن و پرت کردن رقبا به سمت آن ها، می توانید آن ها را نابود کنید! همچنین می توانید با پرتاب کردن دشمنان از لبه های نقشه به پرتگاه ها، آن ها را نابود کنید. با هر کشتار شما امتیاز کسب کرده و شخصیت اصلی شما بزرگتر و قوی تر می شود اما سرعت حرکت آن کاهش می یابد. در نهایت آخرین کسی که در زمین حضور داشته باشد و دیگر بازیکنان کشته شده باشند برنده می شود! گیم پلی Sausage Wars.io ساده اما سرگرم کننده و در مراحل بالا چالش برانگیز است. شما در مکان های مختلف باید به سراغ رقبای متفاوت بروید و آنلاک کردن اسکین ها، شکل و شمایل جدیدی به خود بگیرید. Sausage Wars.io توسط اپلیکیشن برتر به صورت تست شده و رایگان در دو نسخه معمولی و مود شده تهیه شده است. قابل ذکر است که این بازی تا کنون بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است. اگرچه طراحی های بازی فانتزی و طنزآمیز هستند، اما صحنه های نسبتاً خشونت آمیز و خونین، رده بندی سنی بازی جنگ های سوسیسی را مخصوص نوجوانان بالای 12 سال تعیین کرده است.



  • تغییرات نسخه 1.6.9

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران