دانلود جدیدترین نسخه Dumb Dash

دسته بندی:

Dumb Ways to Dash! v3.9 Mod – بازی آرکید و خوش ساخت “مسابقه دو احمقانه” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dumb Ways to Dash – مسابقه دو احمقانه عنوانی بسیار جذاب و دوست داشتنی از استودیوی خوش ذوق و خلاق Metro Trains کشور استرالیا در سبک آرکید و تفنن می باشد که به دنبال موفقیت جهانی و بسیار زیاد بازی های قبلی مجموعه Dumb Ways مثل Dumb Ways to Die و Dumb Ways To Draw تولید و به صورت رایگان عرضه شده است. اگر با این سری از بازی ها آشنا باشید حتماً می دانید که مجموعه بازی های Dumb Ways با نگرشی جالب، مضحک و طنزآمیز ساخته می شوند. در این بازی که طراحی های آن همگی بر اساس شخصیت های احمق انجام شده است، شما باید با این شخصیت ها رقابت های خاصی انجام دهید و برای چیزهای غیرعادی مسابقه دهید! در سری Dumb Ways to Die شما باید از روش های غیرمعمول و طنزآمیز این شخصیت را به کشتن می دادید! این ایده جالب و ساده اگرچه به ظاهر خشونت آمیز است اما همانطور که گفته شد طراحی های خنده دار، کارتونی و فانتزی آن باعث می شود تا این بازی خشونتی در بر نداشته و برعکس، خیلی خنده دار و مضحک باشد! به همین خاطر این بازی ها با یک سنت شکنی جالب توانستند توجه میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا را به خود جلب کنند. حالا Metro Trains دوباره دست به کار شده و از این محبوبیت برای ساخت یک بازی دیگر از این مجموعه استفاده کرده است و این بار نام آن را Dumb Ways to Dash گذاشته است. در اپلیکیشن برتر قصد داریم تا آخرین آپدیت این بازی را به همراه نسخه مود شده آن برای اولین بار در ایران خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا یک بازی متفاوت، سرگرم کننده و بسیار خوش ساخت را تجربه کنید.

در بازی Dumb Ways to Dash شما در نقش موجوداتی لوبیا شکل هستید که ویژگی اصلی آن ها احمق بودن و بی پروا بودنشان است! در این بازی شما باید با چند لوبیای دیگر به رقابت پرداخته و در مسابقات دو با شرایطی کاملاً متفاوت از آنچه انتظارش را دارید برای اول شدن تلاش کنید! بازی کاملاً آفلاین است و تمام دیگر بازیکنان هوش های مصنوعی بازی هستند. به محض شروع بازی شما باید شخصیت خودتان را به سمت جلو بدوانید و سعی کنید زودتر از دیگران به خط پایان برسانید. اما صبر کنید! این بازی قبل از اینکه یک رقابت برای دویدن سریع تر باشد، یک رقابت برای زنده ماندن است! مسیر این مسابقات با انواع و اقسام تله ها پوشانده شده است که در صورت برخورد با آن ها اگر خوش شانس باشید فقط چند لحظه متوقف می شوید اما اگر روی تله های مرگبار بروید ممکن است شخصیت شما به طرز فجیهی از بین برود! بازی به صورت سوم شخص و از نمای پشت دنبال می شود. برای انجام بازی فقط کافیست تا انگشت خود را روی صفحه گذاشته و به سمت بالا (جلو) حرکت دهید تا شخصیت بازی را به سمت خط پایان هدایت کنید. همچنین با کشیدن انگشت خود به سمت راست یا چپ می توانید به اطراف متمایل شوید و به همین طریق می بایست از تله ها فرار کنید. با انجام هر بازی می توانید مقداری پول و آیتم های خاص به دست بیاورید و با آن ها اقدام به خرید شخصیت های بیشتر یا ارتقاء و شخصی سازی آن ها کنید. Dumb Ways to Dash همینک به صورت تست شده به همراه نسخه مود شده از اپلیکیشن برتر آماده دریافت می باشد. این بازی تنها در چند روز بیشتر از 10 هزار بار دانلود داشته و تا کنون توانسته به امتیاز 4.0 از 5.0 دست پیدا کند.



  • تغییرات نسخه 3.9

    • Enjoy the very best of the original and famous Dumb Ways to Dash!
    • Race against your favorite Dumb Ways beans in this colorful and exciting 3D runner!
    • Different environments and obstacles to beat in the quest for gold, new costumes, characters and ultimately crossing the line first!
    • What's New?
    • - Little bug fixes and performance improvements just for you!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران