نسخه جدید و آخر Nails Done! برای اندروید

دسته بندی:

Nails Done v1.4.0 Mod – بازی تفننی فوق العاده مانیکور ناخن مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ستاره و سکه بی نهایت باز بودن پک ناخن ها) تست شده با اجرای آفلاین

Nails Done – مانیکور ناخن عنوان یک بازی سبک تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Lion Studios برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی های موفق دیگری مثل Mr Bullet – Spy Puzzles را برای گیمر ها ارائه کرده و با میلیون ها دانلود کارنامه خوبی را برای خود ثبت کرده است. Nails Done یکی دیگر از بازی های موفق این استودیو بازی سازی است که همانطور که از نامش پیداست در مورد مانیکور ناخن می باشد. بنابراین اگر شما هم به ناخن های زیبا با استایل یونیک علاقه دارید و می خواهید بدانید چگونه می توانید این بخش کوچک از بدن را فرم دهید و آن را متمایز کنید این بازی دقیقاً مناسب شماست! این بازی بهترین بازی برای طرفداران و علاقه مندان به بازی های مد و فشنیسم است. Nails Done هم مناسب کودکان و هم مناسب بزرگسالان است و تمام رده های سنی می توانند از آن لذت ببرند. چراکه در این بازی یاد می گیرید چگونه با استفاده از ساده ترین اما کاربردی ترین تکنیک های مانیکور ناخن های زیبایی درست کنید. اگر تجربه ای در مانیکور ندارید اصلاً نگران نباشید. در طول بازی راهنمایی هایی وجود دارد که کمک تان می کند بهترین ناخن هایی که حتی فکرش را نمی کردید درست کنید، چه کسی می داند شاید بتوانید مثل یک مانیکور کار حرفه ای شوید و مهارت های خود را در درست کردن ناخن ها به بالاترین سطح برسانید.

اگرچه ممکن است فکر کنید این کار در بازی Nails Done شدنی نیست اما مطمئن باشید مثل هر کار دیگری با صبر و حوصله و پشتکار می توانید مهارت های خود را به بالاترین سطح برسانید. حتی ممکن است با گذشت زمان دیگر نیازی نباشد که به سالن زیبایی بروید. چرا؟ چون رفته رفته قادر خواهید بود مهارت های خود را به جای بازی در دنیای واقعی استفاده کنید و همه کار ها را خودتان به تنهایی انجام دهید. Nails Done بهترین اطلاعات در مورد اصول مانیکور را در اختیار تان قرار خواهد داد و می تواند بهترین برنامه آموزشی در این زمینه به حساب بیاید. برای اینکه این اتفاق شگفت انگیز برای شما بیفتد، این بازی فوق العاده دارای گرافیک سه بعدی و اچ دی است که در طراحی هنری آن به کوچکترین جزئیات توجه شده است. بهترین و مدرن ترین ابزار آرایش زنانه در بازی استفاده شده است و سازندگان تا حد امکان سعی کرده اند تجربه واقعگرایانه ای را به ارمغان بیاورند. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی قابل یادگیری می باشند. Nails Done توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دریافت کنید و از آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.4.0

    • - Experience optimization
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران