دانلود نسخه جدید Video Editor

دسته بندی:

Video Cutter – Video compressor, crop, speed video v1.3.3 – برش دهنده ویدئو – کاهش حجم و تغییر سرعت ویدئو نسخه آنلاک شده و حرفه ای برنامه

این روزها گوشی های هوشمند دوربین های قدرتمندی دارند که می توان با استفاده از آن ها با کیفیت بالایی فیلم برداری کرد. کیفیت فیلم هایی که با دوربین گوشی ها ضبط می شوند، در حال نزدیک شدن به کیفیت دوربین های حرفه ای است و همین باعث شده است که تولید محتوای ویدیویی بسیار آسان و بدون هزینه باشد. با توجه به بالا رفتن سرعت اینترنت و به وجود آمدن پلتفرم های اشتراک گذاری ویدیو مثل یوتیوب و ایجاد امکان کسب درآمد از تولید محتوا، تعداد کسانی که در حال تولید محتوای ویدیویی هستند، روز به روز در حال افزایش است. اغلب تولیدکنندگان محتوا از دوربین گوشی خود برای تهیه ویدئو استفاده می کنند. چنین افرادی به ویرایشگر هایی برای ایجاد تغییرات روی ویدئو نیاز دارند و می خواهند که تمامی این کارها را روی گوشی خود انجام دهند. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که برای ارائه چنین خدماتی ایجاد شده است. Video Cutter – Video compressor, crop, speed video عنوان یک اپلیکیشن برای اعمال ویرایش های مختلف روی کلیپ های ویدئویی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Sybu Apps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید براحتی ویدئو های خود را در اندازه دلخواه برش داده و حجم آنها را برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بهینه سازی کنید. برای اینکه استفاده از این برنامه آسان باشد، رابط کاربری به بخش های مختلفی تقسیم شده است که در هر بخش یکی از ابزارهای برنامه قرار گرفته است تا کاربر تنها به ابزار مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد و رابط کاربری برنامه پیچیده نباشد. با استفاده از ابزار فشرده سازی می توان کلیپ ها را با درصد های مختلف فشرده سازی کرد، در کنار هر کدام از درصد ها میزان حجم ویدئو پس از فشرده سازی نمایش داده می شود تا بهتر بتوانید درباره میزان فشرده سازی مورد نیاز خود تصمیم بگیرید. امکان تغییر سرعت پخش کلیپ ها و چرخش فیلم ها در درجه های مختلف نیز فراهم شده است. توجه داشته باشید که این برنامه تنها از فایل های با فرمت mp4 پشتیبانی می کند و نمی توان از فرمت های دیگر روی آن استفاده نمود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video Cutter – Video compressor, crop, speed video اندروید:

  • قابلیت اصلاح و برش فیلم ها
  • دارای ابزاری برای فشرده سازی و کاهش حجم فیلم ها در درصد های مختلف
  • امکان تقسیم ویدئو به قسمت های کوچک تر برای اشتراک گذاری در استوری اینستاگرام
  • قابلیت تغییر سرعت پخش فیلم ها و ساخت کلیپ های با صحنه آهسته
  • امکان برش فیلم ها در ۹۰، ۱۸۰ و ۲۷۰ درجه
  • قابلیت استخراج صدای فیلمها در قالب فایل های mp3
  • امکان بی صدا کردن فیلم ها و حذف صدای کلیپ ها
  • قابلیت استخراج عکس از فیلم ها

اپلیکیشن Video Cutter – Video compressor, crop, speed video یک ابزار ساده و آسان برای ایجاد تغییرات مختلف روی فیلم هاست که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده و حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.3.3

    • * Bug fixes.
    • * Performance improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران