دانلود نسخه جدید و آخر ElectroCalc

دسته بندی:

ElectroCalc – DIY Electronics Calculator v2.5 [Pro] – اپلیکیشن ماشین حساب مهندسی الکترونیک اندروید! نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 10.99 دلار

ElectroCalc – DIY Electronics Calculator عنوان یک ماشین حساب مهندسی الکترونیک می باشد که توسط SolarElectroCalc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. ماشین حساب ها جزو اولین کامپیوتر هایی بودند که توسط ما انسان ها ساخته شدند. کم کم و با توجه به پیشرفت تکنولوژی این سیستم های کامپیوتری ساده نیز پیشرفت کرده و توانستند به مهندسان در انجام محاسبات کمک کنند. بر خلاف گذشته که برای تهیه یک ماشین حساب نیاز به پرداخت هزینه های سنگینی بود، امروزه تهیه آن ها بسیار ساده و آسان است. به گونه ای که حتی می توان با نصب یک اپ چند مگابایتی به یک ماشین حساب فوق العاده دسترسی پیدا کرد. ElectroCalc – DIY Electronics Calculator یکی از بهترین و کامل ترین ماشین حساب ها برای انجام محاسبات مهندسین الکترونیک و برق می باشد. همان گونه که اطلاع دارید، رشته مهندسی الکترونیک جزو رشته های دشوار با محاسباتی بسیار زیاد است. به گونه ای که برای طراحی هر نوع مداری باید از یک فرمول محاسباتی خاص استفاده کنید. از طرفی فرمول های موجودT بسیار فرار بوده و پس از مدت زمانی کوتاه از ذهن ما پاک می شوند! به همین دلیل یکی از بهترین راه های موجود برای انجام هر چه سریع تر محاسبات استفاده از ماشین حساب های اختصاصی همین رشته می باشد.

ElectroCalc – DIY Electronics Calculator مجموعه ای از ماشین حساب های مختلف در یک برنامه

یکی از دلایلی که باعث شده است برنامه ElectroCalc – DIY Electronics Calculator در مدت زمانی بسیار کوتاه طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کند مجموعه ماشین حساب های موجود در آن است. بیش از 40 ماشین حساب گوناگون در این مجموعه گرد هم جمع آوری شده اندT تا هر گونه نیاز شما به دیگر ابزار جانبی از بین برود. از بهترین ماشین حساب های موجود می توان به محاسبه مقدار مقاومت های رنگی، تقسیم کننده ولتاژ، ماشین حساب مقاومت ال ای دی، خازن ها و سلف های سری و موازی و بسیار دیگر از ابزار محاسباتی اشاره کرد. تنها کافی است هر کدام از ماشین حساب ها را انتخاب کرده و اعداد را در جایگاه تعیین شده قرار دهید.

فرمول های گوناگون، راهی برای افزایش توانایی

در برنامه ElectroCalc – DIY Electronics Calculator نه تنها به مجموعه ای از ماشین حساب های متنوع دسترسی دارید؛ بلکه بیش از ده ها فرمول گوناگون در یک نوار اختصاصی قرار داده شده اند که به شما در یادگیری هرچه بیشتر کمک می کنند. این فرمول ها که به طور اختصاصی دسته بندی شده اند بسیاری از مباحث رشته الکترونیک و برق را در بر گرفته و یکی از بهترین گزینه ها برای یادآوری و مرور خلاصه درس های گذشته شما می باشد. نکته ای که این فرمول ها و استفاده از این استارت اپ را خاص تر کرده است، پشتیبانی آن از زبان شیرین فارسی می باشد. برای فعال سازی زبان فارسی تنها کافی است تا زبان گوشی اندروید ی خود را به فارسی تغییر داده، تا زبان برنامه نیز به صورت کاملا خودکار تغییر کند.

بهترین روش برای انجام محاسبات تابلو های ال ای دی

اگر نگاهی به اطراف خود داشته باشید مجموعه ای از تابلو های ال ای دی مختلف را خواهید دید. تابلو هایی که هر کدام شان یک چیز را نشان می دهند. معمولا برای ساخت چنین تابلو هایی نیاز به انجام محاسباتی گوناگون دارید، بدین منظور برنامه ElectroCalc – DIY Electronics Calculator به شما عزیزان کمک می کند که تنها در چند ثانیه و با مشخص ساختن حروف روی تابلو به محاسبات و تعداد ال ای دی های مورد نیاز دسترسی داشته باشید. اگر در هنگام هر گونه محاسباتی با برخی از علائم رو به رو شدید می توانید با مراجعه به بخش اختصاصی، به راحتی توضیحاتی کامل و مختصر را در مورد سیمبل ها مطالعه نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه ElectroCalc – DIY Electronics Calculator اندروید :

  • ماشین حساب فوق العاده کاربردی برای رشته مهندسی الکترونیک و برق
  • مجموعه ای متشکل از 40 ابزار متنوع محاسباتی
  • گزینه ای مناسب برای انجام محاسبات تابلو های الکترونیکی
  • دسترسی به ده ها فرمول خاص برای یادآوری دروس اختصاصی دانشگاهی
  • انجام محاسباتی سریع تنها با وارد کردن اعداد
  • ارائه اطلاعاتی کامل در ارتباط با تمامی اشکال به کار رفته در برنامه
  • پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
  • گزینه ای برای جست و جوی سریع در میان ابزار محاسباتی موجود

اپلیکیشن ElectroCalc – DIY Electronics Calculator با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت هایی منحصر به فرد در زمینه انجام محاسبات مختلف رشته الکترونیک و برق توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 10.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربرانش دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.5

    • Available - Now available all calculations and resources in offline mode for more user friendly app usage.
    • Fixed - Some visibilities are reduced in main activity for more flexible app usage.
    • **If you found any bug or want to add more Calculations and/or Locale Languages let me know through this app from Contact page, I shall try to bring out those useful features for you**
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

نسخه جدید و آخر HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران