جدیدترین نسخه The Archers 2

دسته بندی:

The Archers 2 The Archers 1 – بازی سرگرم کننده کمانداران 1 و 2 اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

The Archers 2 نسخه دوم بازی سرگرم کننده، پرطرفدار و جالب “ کمانداران ” از استودیوی بازیسازی BYV برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و با میلیون ها دریافت از گوگل پلی از بهترین ها به شمار می رود و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش به همراه مود و قسمت اول برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی The Archers 2 شما در نقش کماندار به ایفای نقش می پردازید و می بایست با سرعت عمل بالای خود کمانداران را یکی پس از دیگری از بین ببرید، قبل از اینکه ان ها شما را بزنند! شما با یک تیر به سر و یا دو تیر به بدن کمانداران دیگر می توانید انها را از پای در اورید! امکان استفاده از تیرهای آتشین و غیره در بازی وجود دارد و می توانید از انواع تیرها بهره ببرید! بازی The Archers 2 دو حالت مختلف آنلاین و آفلاین را شامل میشود، در حالت انلاین به رقابت با کاربران سراسر جهان می پردازید و در حالت افلاین ماموریت ها و مراحل متنوع را پشت سر می گذارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید که علاوه بر حجم ناچیز بتواند در محیطی ساده برای روزها به گوشی میخکوب تان کند و ارزش دانلود را داشته باشد بدون شک قسمت اول و دوم بازی The Archers نظرتان را جلب میکند و تجربه یکی از بهترین بازیهای اندروید را برایتان به ارمغان می اورد!

هر دو نسخه اول و دوم بازی The Archers میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کرده است که ما در اپلیکیشن برتر اخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا شده اند.



  • تغییرات نسخه 1.6.6.0.2

    • تغییراتی در دسترس نیست.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران