نسخه کامل و آخر StickClash برای اندروید

دسته بندی:

Stick Clash v1.0.23 Mod – بازی تفننی مهیج مبارزه استیکمن ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Stick Clash نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Azura Global برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Azura Global پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است که از میان آنها می توانیم به بازی پرطرفدار Stickman Dragon Fight – Super Stick Warriors اشاره کنیم. Stick Clash هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده اما جذاب و سرگرم کننده،‌ تجربه منحصر به فردی را برای علاقه مندان به بازی های مبارزاتی و بزن بکش به ارمغان بیاورد. این بازی با بیش از 5.000.000 دانلود یکی از پرطرفدار ترین بازی های مارکت اندروید است و اگر به بازی های مبارزاتی و بزن بکش علاقه داشته باشید، مطمئناً از امتحان کردن این بازی پشیمان نمی شوید. Stick Clash گیم پلی بسیار ساده و سر راستی دارد و مکانیزم های آن اصلاً‌ پیچیده نیستند. این باعث شده تا Stick Clash برای تمام رده های سنی ایده آل باشد. تنها کافی است چند ثانیه در بازی پیشروی کنید تا بر تمام عملکرد های گیم پلی بازی مسلط شوید. برای راحت تر شدن کارتان، کنترل ها هم در ساده ترین حالت خود و به صورت تک انگشتی هستند و این امکان را برای شما فراهم می آورند که بتوانید بی دردسر از بازی کردن لذت ببرید. ساختار کلی گیم پلی بازی به صورت مرحله ای است و هیچ خط داستانی ای در بازی وجود ندارد. در هر مرحله شما فقط یک وظیفه دارید: کشتن آدم بد ها. در هر مرحله از بازی شما کنترل یک قهرمان استیکمنی را به عهده دارید و باید با دشمنان استیکمنی و رؤسای آنها مبارزه کنید.

در هر قسمت از مپ بازی Stick Clash یک سری دشمن وجود دارد. هر دشمن مقدار نیرویی دارد که با یک عدد در بالا سر آن نمایش داده شده است. به همین ترتیب، شما هم یک مقدار نیرویی دارید که با یک عدد بالای سرتان نمایش داده می شود. شما باید به شکلی مبارزات خودتان را انتخاب کنید که در مقابل نیروی دشمن ها کم نیاورید. وقتی که یک دشمن را شکست دادید، نیروی آن دشمن به شما اضافه می شود و قدرتمند تر می شوید. سپس می توانید به سراغ دشمن های دیگر بروید و با آنها هم مبارزه کنید. در نهایت هم باید به سراغ رئیس هر مرحله بروید و آن رئیس را شکست دهید تا بتوانید مجوز حضور در مرحله بعدی را به دست بیاورید. در حالی که ممکن است فکر کنید این کار مثل قدم زدن در یک پارک در یک روز آفتابی آسان است، در عین حال طراحی مرحله ها به شکلی است که متنوع باشند و در هر مرحله چالش های جدیدی به بازی معرفی می شوند. با پیروزی در هر مرحله می توانید سکه به دست بیاورید. در ادامه این سکه ها به شما کمک می کنند که بتوانید قهرمانان جدید آنلاک کنید و از آنها برای پیشروی در مرحله های بازی استفاده کنید. روی هم رفته، پرفورمنس بی نقص، گیم پلی تحسین برانگیز با سیستم مبارزاتی خودکار، کنترل های آسان، بیش از ۱۰۰ مبارزه و چند حالت جدید، بیش از ۱۰ قهرمان جدید، مرحله های متنوع، گرافیک عالی و انیمیشن های خوب، صداگذاری های بی نظیر، و بسیاری نقاط مثبت دیگر کمپین این بازی هیجان انگیز و اعتیاد آور را تشکیل می دهند و ما قطعاً آن را به شما پیشنهاد می کنیم. Stick Clash توانسته از میان آراء‌ گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.2 از 5.0 را به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.23

    • تغییراتی در دسترس نیست
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران