نسخه آخر و کامل Spectrum_Break برای موبایل

دسته بندی:

Spectrum Break v3.2 Mod – بازی روشن کردن اشکال هندسی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Spectrum Break – روشن کردن اشکال هندسی عنوان یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Jason Hein برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Spectrum Break اولین بازی از این استودیو بازی سازی ایندی است که با یک گیم پلی ساده اما محتوایی کاملاً‌ آشنا، در واقع ژانر های ماجراجویی و اکشن و آرکید را با هم تلفیق کرده و آنها را در یک پلتفرمر خارق العاده به منصه ظهور گذاشته است. این بازی به طور خاص مناسب مازوخیسم هاست و آن دسته از گیمر هایی که به بازی های تومخی علاقه دارند عاشق این بازی خواهند شد. در همین ابتدا باید بگوییم این بازی خارق العاده است و آن را به شدت پیشنهاد می کنیم اما باید یک اخطار هم در پرانتز برای آن در نظر بگیرید! مکانیزم های آسان فریبنده این بازی در حقیقت بسته بندی زیبای آن به حساب می آیند اما هر کدام از مراحل این بازی دیوانه کننده تر از مراحل قبلی خودش خواهد بود. شما یک کاراکتر سوار بر تخته اسکی را کنترل می کنید که در یک جهان سورئال از روی اشکال مختلف هندسی عبور می کند. هیچ جای بازی برف وجود ندارد که تخته اسکی بتواند روی آن سر بخورد اما با این وجود استایل فوق العاده زیبای جهان بازی باعث می شود این موضوع را به کلی فراموش کنید. کاراکتر اسکی سوار شما می تواند با استفاده از یک جوی استیک و یک دکمه مجازی که به ترتیب در قسمت سمت چپ و راست صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده اند به این طرف و آن طرف حرکت کند و پرش انجام دهد. ساده است، اینطور نیست؟ هدف کاراکتر اسکی سوار هم ساده است. در هر مرحله تعدادی اشکال هندسی با اندازه ها و زاویه های مختلف وجود دارد که او باید به آنها ضربه بزند تا رنگ آنها از حالت خاموش به حالت روشن تغییر فاز دهد. به محض اینکه تمام اشکال هندسی به حالت روشن درآمدند مرحله تکمیل می شود. این هم ساده بود، اینطور نیست؟

باید بگوییم سخت در اشتباهید! موتور بازی Spectrum Break از یک فیزیکی پیروی می کند که تمام معادلات شما را برهم خواهد زد. اشکال ساکن زمانی به حالت ساکن هستند که به آنها ضربه وارد نشده باشد اما به محض اینکه کوچکترین ضربه ای به آنها وارد شود به حرکت در می آیند و تقریبا در یک حالت جاذبه صفر قرار می گیرند. به این ترتیب با هر ضربه و برخورد مجموعه ای از عکس العمل ها به صورت زنجیره وار شکل می گیرند. گاهی اوقات تمام اشکال به هم برخورد می کنند و همه آنها به حالت روشن در می آیند و شما طعم خوب تکمیل شدن مرحله را می چشید، گاهی اوقات هم فقط نظاره گر می شوید و می بینید که چگونه برنامه از پیش تعیین شده حرکتی شما به فنا می رود و طعم تلخ شکست را می چشید. برای بیش از پیش پیچده شدن فرمول مراحل، هر پرش در اساس خودش یک پرش دیوار گونه است. این یعنی پرش شما از روی سطوح به صورت عمودی خواهد بود. بنابراین، وقتی سطوح از یک شکل به شکل دیگر منتقل می شود شما باید به دقت زاویه سطح زیرین خودتان را برای پرش و نقطه فرود بررسی کنید. برنامه های از پیش تعیین شده و مانور هایی که در بازی می توانید انجام دهید منبع اصلی لذت و همچنین دیوانگی در Spectrum Break است. تکمیل کردن هر مرحله یعنی آزمون و خطا کردن. یک چیزی را امتحان می کنید، شکست می خورید، و دوباره امتحان می کنید. جای شکرش باقی است که برای به تعادل رسیدن این لذت و دیوانگی، هر بار که به فنا می روید به سرعت به بازی بازگردانده می شوید و در نهایت قادر خواهید بود بر بازی مسلط شوید و به خوبی از پس مرحله ها بر بیایید. برای جمع بندی باید بگوییم این بازی یکی از بهترین های بازی های پلتفرمر است که تمامی گیمر ها و کسانی که دنبال به چالش کشیدن قابلیت‌ ها و مهارت‌ های خود در سطح جدیدی هستند و می‌ خواهد اوقات فراغت‌ شان را با یک بازی باکیفیت سپری کنند، مناسب است. Spectrum Break امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v3.2 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران