نسخه جدید و آخر CS Paradise

دسته بندی:

Cross Stitch Paradise یک برنامه جالب و سرگرم کننده در زمینه نقاشی و گلدوزی از Maxim Kab l uka برای گوشی های اندروید است. اگر به نقاشی و گلدوزی علاقه دارید، Cross Stitch Paradise احتمالا یکی از گزینه‌های عالی برای نشان دادن اشتیاق شما است. این اپلیکیشن فضای بزرگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا زمین بازی بزرگی داشته باشند و نیازهای خود را برطرف کنند. با ویژگی‌های عالی این برنامه، می‌توانید تصاویری فوق‌العاده و مسحورکننده ایجاد کنید. علاوه بر این، این اپلیکیشن به شما اجازه مشاهده و مراجعه به فایل‌های نمونه XSD را نیز می‌دهد. این اپلیکیشن انواع خطوط و اشکال منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند به دلخواه از میان آن‌ها انتخاب کنند. انواع مدل‌های جدید و زیبای عکس را نیز برای مشاهده و مراجعه به شما ارائه می‌کند. تصاویر گل‌ها، برگ‌ها، درختان و غیره توسط Cross Stitch Paradise در یک مجموعه قرار داده شده است تا به فرآیند طراحی کاربران کمک کند. بسیاری از این مولفه‌های گرافیکی به کاربران کمک می‌کنند تا بهترین نوع طراحی را انتخاب کنند. با استفاده از برنامه Cross Stitch Paradise کاربران اجازه دارند یک عکس منحصر به فرد برای خود طراحی کنند. با خطوط موجود، کاربران می‌توانند نقاشی‌های جذاب، جدید و به همان اندازه زیبا خلق کنند. با تکیه بر ذهن خلاق و توانایی طراحی خود می‌توانید تصاویر بسیار زیبایی را ترسیم کنید. تنها با چند خط ساده کاربران می‌توانند تصاویر بسیار چشم‌نوازی ایجاد کنند.

برخی از امکانات و ویژگی های برنامه Cross Stitch Paradise اندروید:

  • انواع تصاویر، خطوط و اشکال مختلف را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید نقاشی‌های زیبا، منحصر به فرد و بدیع طراحی کنید.
  • با تکیه بر توانایی طراحی و ذهن خلاق خود می‌توانید عکس‌های جدید و منحصر به فرد بکشید و افراد بیشتری را برای دیدن و استفاده از این اپلیکیشن در طراحی جذب کنید.
  • می‌توانید عکس‌های عالی بسازید و فایل های نمونه XSD موجود را که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد، مشاهده و مشورت کنید.
  • شما اجازه دسترسی به فایل‌های جدید و سایر فرمت‌های عکس منحصر به فرد و جدید را دارید و همچنین مجاز به استفاده از برنامه دیگری برای باز کردن فرمت‌های فایلی هستید که آن را پشتیبانی نمی‌کند.
  • رابط کاربری ساده اما فوق‌العاده رضایت‌بخش و پر از ویژگی است. همه اجزا به‌گونه‌ای مرتب چیده شده‌اند که پیدا کردن و دیدن آن‌ها راحت است و حواس شما را حین فرایند طراحی پرت نمی‌کند.

با استفاده از برنامه Cross Stitch Paradise می‌توانید به عقب برگردید یا عملی را که اخیرا انجام داده‌اید تکرار کنید. برخی از مراحل برنامه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فرآیند طراحی تکرار شوند؛ به عبارتی دیگر، این برنامه یک ویژگی حلقه تکرار را ارائه کرده است. به جای اینکه مجبور باشید یک کار را بارها و بارها انجام دهید، با استفاده از این قابلیت در زمان خود صرفه‌جویی کرده و کمتر خسته می‌شوید. علاوه بر این به راحتی می‌توانید به مراحل طراحی قبلی برگردید. کاربران اجازه دارند حاشیه‌ها، ابعاد و هر چیزی که مربوط به این طراحی است را تنظیم کنند. عناصر موجود در این اپلیکیشن به طور مرتب چیده شده‌اند تا پیدا کردن آن را برای شما آسان‌تر باشد. با یک رابط کاربری ساده کاربران می‌توانند به سرعت هر چیزی را پیدا کرده و استفاده کنند. رابط برنامه ساده است، اما تمام ویژگی‌های لازم برای طراحی نقشه‌های عالی را برای شما فراهم می‌کند. همه چیز در اینجا به دقت چیده و مرتب شده است؛ بنابراین در طول فرآیند طراحی حواس شما پرت نمی‌شود. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید، جدیدترین نسخه کامل این برنامه را برای دانلود عرضه کرده است که می توانید آن را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت ما دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.4.5

    • - New all files access mode, according to Google Play policy
    • - If you opening an unsupported file format, app will let you select an another application to use
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

جدیدترین نسخه Concepts

جدیدترین نسخه Concepts

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران