دانلود جدیدترین نسخه Ladder Race

دسته بندی:

Ladder Race v1.3.0 Mod – بازی آرکید دوست داشتنی مسابقه نردبان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Ladder Race – مسابقه نردبان عنوان یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی VOODOO برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی VOODOO یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی در مارکت اندروید است که پیش از این هم بازی های زیادی را برای گیمر ها منتشر کرده است و امکان ندارد شما گیمر باشید و حداقل یکی از بازی های این استودیو بازی سازی را امتحان نکرده باشید. برخی از این بازی ها که قبلاً خدمت شما کاربران عزیز معرفی کردیم Spiral Roll، Rolly Legs، و Ragduel هستند. در این مطلب هم قصد داریم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی به نام Ladder Race را معرفی کنیم. این روز ها و با رشد محبوبیت بازی های موبایلی در بین گیمر ها، شاهد حضور بازی های ساده با کمپین های بسیار کوتاه هستیم. بازی هایی که بدون داشتن پشتوانه خط داستانی، یک سرگرمی چند ساعته و در مواردی هم یک سرگرمی چند روزه را در اختیار گیمر ها قرار می دهند. این بازی ها از مکانیزم های بسیار ساده ای برای گیم پلی خودشان استفاده می کنند و تمرکز اصلی آنها بیشتر روی همین سادگی است تا بتوانند فن بیس زیادی را از همه رده های سنی به دست بیاورند. بازی پیش رو هم دقیقاً یکی از همین بازی هاست که در گیم پلی خودش از المان های بازی های مسابقه ای و ریسر استفاده می کند و طرفداران بسیار زیادی هم دارد. احتمالاً واژه های مسابقه ای و ریسر شما را یاد ماشین سواری و موتور سواری و دیگر ورزش های اسپورت می اندازند. اما سازندگان Ladder Race تعریف و برداشت متفاوتی از این واژه ها کرده اند و بازی یونیکی را ساخته اند که دوست نداشتن آن تقریباً غیر ممکن است. با پایبندی به سبک بازی های پیشین، Ladder Race یک کاراکتر در اختیار تان قرار می دهد و از شما می خواهد در مسابقات مختلف شرکت کنید و با درست کردن نردبان از موانعی که در مسیر های مسابقه ای پیش رویتان قرار دارد عبور کنید.

بازی Ladder Race از شما می خواهد مهارت هایتان را به چالش بکشید و آنها را تقویت کنید. ساختار بازی به صورت مرحله ای است و در هر مرحله شما باید بتوانید با جمع کردن تکه های نردبان، آنها را در پشت کاراکتر تان ذخیره کنید تا بتوانید زمانی که به یک مانع رسیدید در جلوی خودتان نردبان درست کنید و با آن از روی مانع عبور کنید. ممکن است این توضیحات کمی برای شما گنگ باشد اما مطمئن باشید در همان دقایق ابتدایی مرحله اول تمام مکانیزم های گیم پلی بازی را یاد خواهید گرفت. طی چند مرحله هم تمام قواعد بازی دست تان می آید و به راحتی می توانید از موانع عبور کنید. علاوه بر این می توانید به تریلر و تصاویر اسکرین شات گیم پلی بازی مراجعه کنید و یک آشنایی کلی با نحوه بازی کردن پیدا کنید. هر مرحله زمانی به پایان می رسد که بتوانید با تکه های نردبان باقی مانده در انتهای مسیر روی یکی از سکو های امتیازی فرود بیایید. در آخر هم رتبه شما نمایش داده می شود و می توانید امتیاز خودتان را کسب کنید. ظاهر بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و دارای یک استایل مینیمالیستی است. جهان های مختلف بازی خوب کار شده اند و طراحی هنری آنها جالب است. صداگذاری های خاصی در این بازی وجود ندارد اما این یک نقطه ضعف به حساب نمی آید و با توجه به نوع بازی کاملاً قابل درک است. به طور کلی، می توان گفت Ladder Race یک بازی خلاقانه و سرگرم کننده است که قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد و بی شک می تواند رضایتبخش باشد. این بازی برای اثبات خودش از زرق و برق هایی که بازی های دیگر استفاده می کنند استفاده نکرده است اما در عین حال تجربه لذت بخش و مفرحی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در آخر، Ladder Race توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی هیجان انگیز را در دو نسخه اصلی و مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود پول خرج کنید، بجای کم شدن زیاد می شود.

تغییرات نسخه v1.3.0 :

* تغییراتی ذکر نشده است.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران