آخرین نسخه ــ آموزشی + درسی SuperLingo

دسته بندی:

Superlingo: Learn Languages v1.2.2 – اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی و چینی اندروید نسخه پلاس و مود برنامه به ارزش 154.99 دلار با در دسترس بودن همه امکانات

Superlingo: Learn Languages عنوان یک اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی و چینی می باشد که توسط Learn Language – Super Chinese توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر توجه کرده باشید دو زبان پر طرفدار دنیا را می توان زبان های انگلیسی و چینی دانست. گرچه مردم دیگر کشور ها نسبت به انگلیسی کمتر به چینی علاقه نشان می دهند اما باید اعتراف کنیم که بخشی عظیم از جهان را چینی زبان ها تشکیل می دهند. به هر حال همان قدر که یادگیری زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و … طرفدار دارد، افراد زیادی هستند که به زبان چینی علاقه مند بوده و از هر فرصتی برای یادگیری استفاده می کنند. در چند سال اخیر این موضوع ثابت شده است که اسمارت فون های اندرویدی یکی از بهترین گزینه های موجود برای یادگیری هر چیزی هستند. به وسیله این گوشی های هوشمند می توانید به آموزش های مختلفی در ارتباط با زبان ها و یا علوم گوناگون دسترسی داشته و هر کدام شان را به سرعت فرا بگیرید. همان گونه که می دانید تا به کنون اپ های مختلفی در زمینه یادگیری زبان های چینی و انگلیسی معرفی کرده ایم اما بدون شک برترین تمامی آن ها را می توان Superlingo: Learn Languages دانست. این نرم افزار قدرتمند با ارائه مجموعه ای از امکانات گوناگون به شما عزیزان کمک می کند که زبان دلخواه تان را از سطحی ترین حالت ممکن شروع به یادگیری کرده و در مدت زمانی بسیار کوتاه شاهد پیشرفت زیادی باشید. به هر حال همان گونه که اشاره کردیم امکانات و قابلیت های گوناگونی در سوپر لینگو قرار دارد که در ادامه به تمامی آن ها خواهیم پرداخت.

Superlingo: Learn Languages تنها دارنده هوش مصنوعی آموزش زبان

یکی از مهم ترین ویژگی های برنامه Superlingo: Learn Languages که ترجیح می دهیم در ابتدای توضیحات به آن اشاره کنیم هوش مصنوعی به کار رفته در این نرم افزار می باشد. به گونه ای می توانیم بگوییم که در سوپر لینگو با قوی ترین هوش مصنوعی در زمینه مطالعه و آموزش رو به رو هستید. این فناوری به طور مداوم شما را زیر نظر گرفته و برنامه آموزشی را متناسب با سبک مطالعه تان ارائه می دهد. بنابراین هر گونه تغییراتی در سبک مطالعه تان توسط این اپ به سرعت شناسایی شده و تلاش می شود که تمامی مطالب آموزشی متناسب با خلق و خوی شما عزیزان ارائه شود.

افزایش مهارت گفت و گو همراه با لهجه ای بومی

بسیاری از برنامه های آموزش زبان که ما به طور مداوم از آن ها استفاده می کنیم، تنها بر روی گرامر ها و آموزش واژگان تمرکز دارند! این موضوع به هیچ عنوان برای علاقه مندان واقعی خوشایند نیست! آن ها می خواهند که در گفت و گو های شان هیچ گونه نقصی نداشته و بتوانند درست همانند بومی های انگلیس و یا آمریکا با لهجه ای اصیل سخن بگویند. به همین دلیل شما در برنامه Superlingo: Learn Languages به یک ابزار فوق العاده بی نظیر دسترسی دارید. ابزاری که به طور مداوم لغات و جملات گفته شده توسط شما را مورد بررسی قرار داده و میزان دقت تان را در تلفظ صحیح اندازه گیری می نماید. همین موضوع باعث می شود که تنها در مدت زمانی کوتاه پس از استفاده، قادر به سخت گفتن با لهجه دلخواهتان باشید.

حالت های آموزشی گوناگون

از دیگر ویژگی هایی که کاربران اسمارت فون های اندرویدی را مجذوب برنامه Superlingo: Learn Languages می کند ارائه 17 حالت آموزشی گوناگون می باشد. این شیوه های آموزشی با یکدیگر ترکیب شده و در نهایت می توانید مهارت های تان را در زبان چینی و انگلیسی با 100 ترکیب مختلف تقویت نمایید. علاوه بر این باید اشاره کنیم که در ابتدای شروع به اجرای برنامه یک آزمون تعیین سطح از شما گرفته می شود. این آزمون توانایی شما را در زبان مورد علاقه تان سنجیده و آموزش ها را بر اساس میزان توانایی و دانش قبلی کاربر ارائه می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Superlingo: Learn Languages اندروید :

  • یادگیری زبان انگلیسی و چینی بدون هیچ گونه پیچیدگی
  • آزمون تعیین سطح زبان در هنگام اجرای اولیه برنامه
  • سیستم تشخیص صدا برای صحبت کردن دقیقا همانند انگلیسی زبان ها
  • دریافت نمره از تلفظ صحیح لغات و جملات
  • چالش های مختلف برای بررسی میزان یادگیری کاربر از آموزش های ارائه شده
  • ترکیب سیستم های زبانی معتبر (CEFR & GSE)
  • 17 حالت آموزشی و نزدیک به 100 ترکیب مختلف برای افزایش مهارت
  • هوش مصنوعی بدون نقص برای ارائه آموزش ها مطابق با عادات مطالعه
  • گزینه ای مناسب برای مبتدی ترین و یا حرفه ای ترین زبان آموزان
  • توصیه های گوناگون مبتنی بر داده های علمی

اپلیکیشن Superlingo: Learn Languages با بهره مندی از چندین شیوه آموزش زبان نوین و جدید توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 154.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پلاس و مود این استارت اپ را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت محبوب و پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.2.2

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران