دانلود نسخه جدید BeatZombie

دسته بندی:

Beat Zombie : Rhythm Shooting v1.2.0 Mod – بازی موزیکال جذاب “نابودگر زامبی ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن سلاح ها و موزیک ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Beat Zombie : Rhythm Shooting – نابودگر زامبی ها: تیراندازی با ریتم یک بازی جالب، خوش ساخت و بسیار سرگرم کننده از دسته بازی های موزیکال است که با ایده ای بسیار دوست داشتنی و در عین حال ساده به وسیله استودیوی هنگ کنگی Badsnowball Limited به شکل رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. اپلیکیشن برتر به عنوان اولین وب سایت ایرانی شما را دعوت به دانلود آخرین نسخه این بازی می کند. همانطور که می دانید، تا به امروز صدها بازی مختلف و متنوع در سبک موزیکال برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است که ما نیز برترین آن ها را در اپلیکیشن برتر معرفی و منتشر کرده بودیم. اما تقریباً همه این بازی ها ماهیتی خیلی نزدیک و مشابه به یکدیگر دارند. بازی Beat Zombie : Rhythm Shooting اگرچه از نظر سبک، روند و کلیت بازی با دیگر عناوین موزیکال تفاوت خیلی زیادی ندارد، اما رویکرد نسبتاً متفاوت و جالب تری برای آن در نظر گرفته شده است. این بار به جای سفر در تونل ها یا در مسیرهایی فضایی و علمی، این بار شما با زامبی ها سر و کار دارید! کار شما برخلاف اغلب بازی های سبک موزیک که باید به سمت جلو حرکت شود نیست و باید در جای خود ثابت باستید و منتظر هجوم زامبی ها به سمت خودتان باشید. مسلماً نباید به آن ها اجازه دهید که به شما برسند و باید قبل از اینکه آن ها بیش از حد به شما نزدیک شده باشند آن ها را از بین ببرید.

در Beat Zombie : Rhythm Shooting به یک سلاح برای شلیک کردن به زامبی ها مجهز هستید. سلاح شما در واقع به جایی شلیک می کند که شما انگشت خود را روی صفحه نگه داشته باشید. بنابراین باید به نزدیک ترین زامبی هایی که به سمت شما حرکت می کنند شلیک کنید و ترتیب را به همین صورت حفظ کنید. اگر این ترتیب را به درستی رعایت کنید، متوجه می شوید که شلیک های شما کاملاً مطابق با ریتم آهنگ ها انجام می شود و به همین دلیل می توانید جذابیت خیلی بیشتری را تجربه کنید. شما می توانید در بازی Beat Zombie : Rhythm Shooting سلاح های متفاوتی خریده و به ادعای سازنده، تجربه هایی متنوع از مراحل بازی داشته باشید. طراحی بازی کارتونی و فانتزی است و گیم پلی آن به طوری ساخته شده که حتی با یک دست نیز بتوان بازی را انجام داد. به نقل از توسعه دهنده بازی، در Beat Zombie : Rhythm Shooting بیشتر از 100 موزیک مختلف از ژانرها و دسته های گوناگون وجود دارد که اغلب آن ها ریتمیک هستند. طی آپدیت هایی که برای بازی عرضه می شود، امکان اضافه شدن موزیک های بیشتر نیز وجود دارد. بازی بیت زامبی به خاطر ویژگی های ساده اما بسیار خوب و دوست داشتنی که دارد توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را از رأی کاربران کسب کند. اگر شما نیز از علاقه مندان به سبک موزیکال هستید و به دنبال یک هیجان تفننی و سرگرم کننده اید، می توانید همین حالا از بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر اقدام به دریافت آخرین نسخه رسمی بازی Beat Zombie : Rhythm Shooting همراه با نسخه مود شده اش کنید. اگر هم می خواهید بیشتر از این با شکل و شمایل، سبک و گرافیک بازی آشنا شوید می توانید از بخش مربوطه تصاویر یا ویدئوی تریلر بازی را مشاهده کنید.



  • تغییرات نسخه 1.2.0

    • Added subscription
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران