جدیدترین نسخه TimeLapse Calculator PRO

دسته بندی:

TimeLapse Calculator PRO v4.20210808 – اپلیکیشن ماشین حساب ویدئو تایم لپس اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار برای اولین بار در ایران

ویدئو هایی که ما به صورت روزانه در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنیم به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که هر کدام شان جذابیت خاص خود را دارند. ویدئو های اسلوموشن، فست موشن و … از جمله کلیپ هایی هستند که ما با آن ها برخورد داریم. یکی دیگر از بهترین حالت های فیلم برداری تایم لپس می باشد. از سیستم فیلم برداری تایم لپس در بسیاری از مواقع، در برنامه های مستند استفاده می شود. در این دسته از کلیپ ها چندین ساعت تنها در چند دقیقه و یا حتی ثانیه نمایش داده خواهد شد. از نمونه های ویدئو های تایم لپس می توان به ویدئو رشد گیاهان، حرکت ابر ها و .. اشاره کرد. اگر شما نیز جزو علاقه مندان به این دسته از کلیپ ها باشید پس بی شک تا کنون به ساخت چنین ویدئو هایی فکر کرده اید. برای ساخت این ویدئو ها نیاز به دوربین های حرفه ای و علاوه بر این تجربه بسیار دارید که بتوانید فیلم هایی بدون نقص را ایجاد کنید. برای کسب تجربه در این زمینه نیاز است که بار ها و بار ها تلاش کرد که خود گویای نیاز به صبر و تحمل می باشد. با این وجود برخی از افراد هستند که می توانند در این مسیر به شما کمک کنند! اما خب چنین افرادی نیز همیشه در اطراف ما نیستند! به همین دلیل قصد داریم تا در این پست شما را با یک استارت اپ فوق العاده در این زمینه آشنا کنیم. TimeLapse Calculator PRO عنوان یک اپلیکیشن ماشین حساب ویدئو تایم لپس می باشد که توسط Ioannis Ioannou توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با فراهم سازی مجموعه ای از امکانات می تواند نقش یک دستیار و یا حتی آموزش دهنده ضبط ویدئو های تایم لپس را ایفا کند. همان طور که از عنوان پست نیز مشخص است برنامه فوق به عنوان یک ماشین حساب تایم لپس اجازه می دهد که محاسبات مورد نیاز را در این رابطه انجام داده و ویدئو هایی با کیفیت را پس از گذشت مدت زمانی خاص دریافت کنید. تنها کافی است شرایط فیلم برداری را مشخص کرده و مدت زمان فایل نهایی را تعیین کنید تا این استارت اپ مدت زمان لازم برای دریافت یک ویدئو فوق العاده را در اختیار تان قرار دهد. محیط برنامه بسیار ساده بوده و می توانید بدون هیچ گونه گزینه پیچیده ای نیاز های خود را به انواع محاسبات در این زمینه برطرف سازید. بهتر است این برنامه بی نظیر را از دست نداده و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

اپلیکیشن TimeLapse Calculator PRO با داشتن مجموعه ای از امکانات جامع و متنوع در زمینه ضبط ویدئو های تایم لپس توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه بی نظیر تا به کنون توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را به صورت کاملا رایگان از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.20210808

    • Fix for language change
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Picture Manager برای اندروید

نسخه کامل و آخر Picture Manager برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران