دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Electrical Cost

دسته بندی:

Electrical Cost v4.1.0 – اپلیکیشن محاسبه هزینه برق مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار

Electrical Cost عنوان یک اپلیکیشن کاربردی محاسبه هزینه برق می باشد که توسط Ettore Gal l ina توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. امروزه بسیاری از وسایلی که در اطراف ما هستند برای روشن شدن نیازمند انرژی الکتریکی و یا همان برق می باشند. حتی همین گوشی های هوشمندی که ما روزانه ساعت ها از آن ها استفاده می کنیم برای فعالیت نیازمند این انرژی بوده و در صورت دسترسی نداشتن به آن خاموش خواهند شد. دنیایی را تصور کنید که در آن هیچ گونه انرژی الکتریکی وجود نداشته باشد! در این صورت تمامی دنیا در خاموشی می رود و بیش از 90 درصد وسایلی که در اطرافمان داریم تنها به زباله تبدیل خواهند شد. ما برای میزان انرژی الکتریکی که در هر روز مصرف می کنیم باید هزینه ای را به دولت پرداخت کنیم. مهم نیست که در چه کشوری زندگی می کنید، زیرا استفاده از انرژی های روزانه نیازمند پرداخت هزینه هایی ثابت هستند. همین موضوع یکی از دلایلی است که در هنگام خرید وسایل جدید باید به آن توجه داشته باشید. خرید یک وسیله کم مصرف نه تنها موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود بلکه کمک می کند که هزینه های کمتری را در هر ماه به شرکت ها پرداخت کنیم. بر خلاف آنچه که تصور می کنید محاسبه هزینه مصرف برق در وسایل گوناگون آسان نیست و معمولا دچار خطا های گوناگون می شوید. بدین منظور شما عزیزان می توانید با استفاده از برنامه های اندرویدی میزان هزینه های هر کدام از وسایل الکتریکی که در اطراف خود دارید به آسانی محاسبه نمایید. یکی از بهترین این استارت اپ ها را می توان Electrical Cost دانست که با داشتن یک رابط کاربری ساده و در عین حال منعطف اجازه می دهد که هزینه های مصرف برق را به آسانی اندازه گیری کنید.

محاسبه هزینه برق ماهانه توسط Electrical Cost

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم برنامه Electrical Cost یک راه حل مناسب برای محاسبه هزینه های برق شما عزیزان می باشد. برای استفاده از این استارت اپ پیش از هر چیزی، پس از اجراT لیستی از تمامی وسایل را تنظیم کنید. این موضوع کمک می کند که تمامی جزئیات مصرفی شما حفظ شده و بدانید کدام یک از وسایلی که در اطراف خود دارید پر مصرف تر از دیگر وسایل الکتریکی مورد استفاده تان هستند. با ایجاد این لیست و وارد کردن اطلاعات مربوط به هر کدام شان، هزینه های مصرفی تمامی آن ها با یکدیگر جمع شده و در قالب یک هزینه کلی نمایش داده می شود. کاربران نه تنها می توانند هزینه ها را در فرمت ماهانه مشاهده کنند، بلکه قادر خواهند بود که آن ها را به صورت روزانه، هفتگی و یا حتی سالانه به نمایش بگذارند.

ایجاد و ذخیره سازی اطلاعات وسایل خاص

کاربران به طور پیش فرض به مجموعه ای از اطلاعات وسایل الکترونیکی نظیر لامپ ها و یا تلویزیون ها دسترسی دارند. به نوعی باید بگوییم که هر وسیله ای یک قالب از پیش تنظیم شده دارد. اما گاها ما از وسایلی خاص بهره می بریم؛ وسایلی که ممکن است افراد کمی از آن ها استفاده کنند نظیر پرینتر ها، انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی و یا هر چیز دیگری که استفاده از آن رایج نیست. اگر نتوانستید نام وسیله مورد استفاده تان را در لیست از پیش تنظیم شده مشاهده کنید خواهید توانست که اطلاعات مربوط به آن را نظیر توان مصرفی، اسلات و … را وارد کرده و به کمک برنامه Electrical Cost مصرف برق و هزینه های آن را محاسبه نمایید.

انتخاب آسان پارامتر ها

گاها یکی از مشکلاتی که ممکن است در برنامه های مشابه شاهدشان باشیم، عدم توانایی تغییر پارامتر های ورودی می باشد. کاربران در استارت اپ Electrical Cost می توانند به آسانی هر چه تمام تر پارامتر های ورودی را به صورت دستی تغییر داده و اطلاعات را در دقیق ترین حالت ممکن ثبت نمایند. علاوه بر این باید اشاره کنیم که شما عزیزان قادر خواهید بود که تمامی محاسبات خود را به صورت فایل های متنی ساده استخراج نموده و در حافظه گوشی هوشمند خود ذخیره کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Electrical Cost اندروید :

  • محاسبه هزینه برق مصرفی وسایل الکتریکی و یا هزینه کل برق مصرفی خانه
  • ارائه هزینه ها در قالب بازه های زمانی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
  • ایجاد تغییرات در ارز پیش فرض برای دریافت اطلاعاتی دقیق
  • ساخت قالب های اختصاصی برای وسایل خاص و انجام محاسبات
  • تغییر پارامتر های ورودی به صورت دستی
  • دریافت تمامی اطلاعات محاسبه شده در قالب قایل متنی ( تنها در نسخه منتشر شده در اپلیکیشن برتر )

اپلیکیشن Electrical Cost با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 5.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان می توانید هم اکنون جدید ترین نسخه حرفه ای و مود این نرم افزار را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از دیتابیس بزرگ و کامل وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 4.1.0

    • Add: Other appliances available
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

نسخه جدید و آخر HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران