دانلود نسخه جدید Merge Home برای موبایل

دسته بندی:

Merge Home Mod – بازی ادغام خانه – طراحی خانه رویایی – دکوراسیون عمارت اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Merge Home – Design Dream – Decor Mansion نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی OneSoft Global PTE. LTD برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی OneSoft Global PTE. LTD یک استودیو بازی سازی حرفه ای و کاربلد است که پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های موفقی مثل Rescue the Lover ، Prison Escape: Stickman Adventure ، و Bob’s World – Super Adventure را در کارنامه بازی سازی اش در مارکت اندروید داشته است. بازی جذاب و سرگرم کننده Merge Home – Design Dream – Decor Mansion هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی فوق العاده و با بهره گیری از یک خط داستانی هیجان انگیز، تجربه ای یونیک و منحصر به فرد را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. در این بازی شما وظیفه دارید به “جیمز” که یک طراح داخلی ساختمان است کمک کنید تا پروژه مختلف طراحی داخلی ساختمان را به عهده بگیرد و آنها را انجام دهد. او هزاران بار به جای جای کره زمین سفر کرده و به افراد مختلف کمک کرده است تا بتوانند خانه های رویایی خودشان را بسازند و انواع و اقسام سبک های دکوراسیون داخلی را برای خانه های خودشان انجام دهند. حالا،‌ شما باید با “جیمز” همراه شوید و در سفر و ماجراجویی جدیدش او را همراهی کنید.

Merge Home – Design Dream – Decor Mansion دقیقاً همان چیزی است که از یک بازی طراحی دکوراسیون داخلی خانه رویایی انتظارش را دارید. این بازی که ساختار مرحله ای – امتیازی دارد، در هر مرحله وظایف خاصی را به عهده شما می گذارد که شما باید بتوانید آنها را انجام دهید تا بتوانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید. وظایف بازی بسیار ساده و سر راست هستند و تمام آنها با حل کردن پازل ها انجام می شوند. بازی های با این سبک و سیاق معمولاً از پازل های جورچین استفاده می کنند، اما توسعه دهندگان Merge Home – Design Dream – Decor Mansion تصمیم گرفته اند که برای ایجاد تنوع بیشتر از پازل های ادغام استفاده کنند. پازل های ادغام هم مثل پازل های جورچین به راحتی حل می شوند و چیزی نیستند که نتوانید از عهده اش بر بیایید. در هر مرحله وظایفی مثل تمیز کردن خانه، عوض کردن پرده ها، اضافه کردن میز و صندلی، تعویض مبلمان، نصب کردن لوستر، و بسیاری از وظایف دیگری که معمولاً در طراحی دکوراسیون داخلی انجام می شوند به عهده شما گذاشته می شود و شما باید با مراجعه به استودیو خودتان و با ادغام کردن آیتم هایی که در اختیار دارید، آیتم های جدید به دست بیاورید و وظایف تان را انجام دهید. به همین راحتی شما می توانید روی مبل تان لم دهید و با انجام دادن همین وظایف ساده این بازی را تجربه کنید و اوقات فراغت تان را با آن پر کنید. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت بازی Merge Home – Design Dream – Decor Mansion را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه :

  1. اگر نمی توانید پول بی نهایت دریافت کنید ؛ اینترنت را قطع کنید
  2. بارگذاری بازی ممکن است مقداری طول بکشد ؛ برای ورود به بازی صبوری بفرمایید.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران