دانلود نسخه جدید Bake It

دسته بندی:

Bake it v1.3.3 Mod – بازی تفننی محبوب و ساده بپزش اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Bake it – بپزش عنوان یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Kwalee Ltd برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Kwalee Ltd خالق آثاری مثل Jetpack Jump و PLANK است و نشان داده است به خوبی مخاطبان خود را می شناسد و کارنامه قابل تحسینی با میلیون ها دانلود در مارکت اندروید برای خودش ثبت کرده است. Bake it هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته در مدت بسیار کوتاهی توجه گیمر ها را به خودش جلب کند و بیش از 5.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شود. بنابراین اگر قصد دارید اوقات فراغت تان را با یک بازی خوب بگذرانید پیشنهاد می کنیم این بازی را انتخاب کنید، بدون تردید Bake it ارزش امتحان کردن را دارد و پشیمان تان نمی کند! همانطور که نامش پیشنهاد می کند، در این بازی باید پخت و پز کنید. اما این بار در آشپزخانه یک شیرنی فروشی که متعلق به خودتان است. گیم پلی بازی شما را در نقش یک شیرنی پز ماهر قرار می دهد و مهارت هایتان را به چالش می کشد. شما باید تلاش کنید تا در هر مرحله از بازی خوشمزه ترین کیک ها را بپزید و خلاقیت تان را در بالاترین سطح ممکن به نمایش بگذارید.

در بازی Bake it مشتریان زیادی در طول بازی به شما مراجعه می کنند و از شما می خواهند کیک مورد نظر شان را بپزید. اگر موفق شوید این کار را به نحو احسن انجام دهید آنها خوشحال می شوند و به شما پاداش می دهند. به این ترتیب می توانید از پاداش های دریافتی تان استفاده کنید و کسب و کار خودتان را رونق دهید و پیشرفت کنید. انواع و اقسام کیک ها در شکل ها و طعم های متنوع در بازی وجود دارد اما در ابتدا همه آنها آزاد نیستند. چالش شما این است که بتوانید تمام کیک ها را آزاد کنید و با آزاد کردن دفترچه های دستورالعمل پخت کیک بهترین کیک ها را بپزید. برای پخت کیک ها هم ابزار زیادی در اختیار خواهید داشت که در ادامه می توانید از طریق همان پاداش ها آنها را هم ارتقاء دهید. در نهایت و برای جمع بندی باید بگوییم این بازی دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی است و می توانیم نمره قابل قبولی برای آن در نظر بگیریم. بر خلاف بسیاری از بازی ها، Bake it درباره برنده شدن و رقابت کردن نیست. این بازی سعی می کند با ارائه یک گیم پلی روان و استفاده از رنگ های شاد و جهانی مفرح، تجربه تفننی و آرامش بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. Bake it امتیاز 4.2 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی محبوب و اعتیاد آور را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.3.3 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران