دانلود بازی ــ آرکید + تفننی Plant Defense

دسته بندی:

Plant Defense v0.0.9 Mod – بازی آرکید و تفننی محبوب و سرگرم کننده دفاع گیاهان مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان دریافت جوایز بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Plant Defense – Merge and Building Defense Zombie نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی CSCMobi Studios برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی کاربلد CSCMobi Studios پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های فوق العاده دیگری مثل Zombie Defense – Plants War – Merge idle games و Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games را در مارکت اندروید داشته است و کارنامه بازی سازی خوبی دارد. Plant Defense – Merge and Building Defense Zombie هم یکی دیگر از بازی های این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه کردن یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه منحصر به فرد و کم نظیری را برای گیرم ها به ارمغان بیاورد. Plant Defense – Merge and Building Defense Zombie در حقیقت یک بازی برج دفاعی و زامبی کشی است که در گیم پلی خودش از المان های ادغام استفاده می کند. دقیقاً مثل بازی معروف و پر آوازه Plants Vs. Zombies، شما باید سعی کنید با استفاده از گیاهانی که تغییر ژنتیکی پیدا کرده اند و به گیاهانی تبدیل شده اند که می توانند با دانه هایشان به زامبی ها تیراندازی کنند و آنها را بکشند، از شهر در برابر زامبی ها دفاع کنید. برای اینکار، شما باید به صورت استراتژیک گیاهان تان را در باغچه ورودی شهر قرار دهید و با ادغام کردن آنها، گونه های جدید تر و قدرتمند تر گیاهان تغییر ژنتیک یافته را خلق کنید. اگر در انجام اینکار موفق باشید، می توانید تمام زامبی ها را بکشید و مرحله به مرحله در بازی پیشروی کنید.

Plant Defense – Merge and Building Defense Zombie یکی از عالی ترین بازی های برج دفاعی و زامبی کشی است. در هر مرحله از بازی، زامبی ها از یک مسیر مشخص حرکت می کنند و به سمت شهر می آیند. شما باید گیاهان را در باغچه ورودی شهر قرار دهید تا آنها با دانه هایشان به زامبی ها شلیک کنند و آنها را بکشند. زامبی ها در هر مرحله تکامل پیدا می کنند و کشتن آنها دشوار تر می شود. در ابتدا شما به گونه های زیادی از گیاهان دسترسی ندارید که بتوانید با زامبی های تکامل یافته مقابله کنید. به همین خاطر باید استراتژی های دفاعی مناسبی در مورد زامبی ها اتخاذ کنید و گیاهان در دسترس تان را در جاهای درست در باغچه قرار دهید. اما رفته رفته که با کشتن زامبی ها پول به دست می آورید می توانید انواع و اقسام گونه های جدید و قدرتمند گیاهان را آنلاک کنید و به این ترتیب در مقابله با زامبی ها دست برتری داشته باشید. روی هم رفته، این بازی شامل ۵۰ نوع زامبی و ۷۰ گونه گیاه مختلف است و کمپین آن شامل ۴ استیج و بیش از ۳۹۰ مرحله می شود و ما هم قطعاً پیشنهادش می کنیم. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت بازی Plant Defense – Merge and Building Defense Zombie را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 0.0.9

    • Zombies are coming, attack to save the world!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران